ΕΛΜΕ Πειραιά – Τετάρτη 17 Σεπτέμβρη – Όλοι και Όλες στη 1η Γενική Συνέλευση του σωματείου μας!

Δημοσιεύτηκε στις

Όλοι και Όλες στη 1η Γενική Συνέλευση του σωματείου μας!

 ΤΕΤΑΡΤΗ 17 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2025

ΩΡΑ 14:00

3ο ΓΕΛ ΠΕΙΡΑΙΑ

(ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΣΤΑΘΜΟ ΜΕΤΡΟ “ΜΑΝΙΑΤΙΚΑ” ΚΑΙ “ΠΕΙΡΑΙΑ”)

ΘΕΜΑΤΑ:

1) Εισήγηση Δ.Σ. ΟΛΜΕ προς τις Γ.Σ. των ΕΛΜΕ

2) Εξελίξεις με νομοσχέδια που ψηφίστηκαν μέσα στο καλοκαίρι (νέο πειθαρχικό δίκαιο-διώξεις, νομοσχέδιο για την εκπαίδευση, Αξιολόγηση)

3) Αντεργατικό νομοσχέδιο για εργασία 13 ώρες την ημέρα-Πανεργατική, Πανϋπαλληλική Απεργία 1 Οκτωβρίου

4) Αντιεκπαιδευτική πολιτική (Ωνάσεια, Εθνικό Απολυτήριο κ.α.)

5) Η δράση της ΕΛΜΕ Πειραιά και ο σχεδιασμός της δράσης για το επόμενο διάστημα

6) Όποιο θέμα επιθυμεί να θέσει κάθε συνάδελφος/συναδέλφισσα

Με τον αγώνα μας και τη συλλογική δράση μπορούμε να τα καταφέρουμε!

Συσπειρωνόμαστε-δυναμώνουμε το σωματείο μας

Περισσότερα

Ομοσπονδία Μεταλλωρύχων Ελλάδας: Νέο εργατικό ατύχημα σε λατομείο

ΝΕΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΣΕ ΛΑΤΟΜΈΙΟ ΣΤΟ ΒΩΜΟ ΤΟΥ ΚΕΡΔΟΥΣ ΤΩΝ ΕΡΓΟΔΟΤΩΝ  Άλλο ένα εργατικό ατύχημα...

Κλαδικό Συνδικάτο Ποτών Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Όλοι στην Πανελλαδική απεργία 24 Ιούνη

ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ- ΚΛΑΔΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΕΤΑΡΤΗ 24 ΙΟΥΝΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΗ ΒΙ.ΠΕ. ΠΑΤΡΩΝ (ΚΟΜΒΟΣ...