ΕΛΜΕ Πειραιά : Μετάθεση της κινητοποίηση για τη δημιουργία τμήματος ένταξης στο Πέραμα

Δημοσιεύτηκε στις

Η προγραμματισμένη κινητοποίηση στο ΥΠΑΙΘ στις 3/3, με αίτημα τη δημιουργία Τμήματος Ένταξης στο Πέραμα μετατίθεται για την επόμενη βδομάδα, λόγω της τραγωδίας στα Τέμπη. Θα υπάρξει νέα ενημέρωση.

Περισσότερα

Ομοσπονδία Μεταλλωρύχων Ελλάδας: Όχι στην καταστροφή του μεταλλευτικού εξοπλισμού στα ορυχεία της ΔΕΗ

ΧΑΡΙΣΤΙΚΗ ΒΟΛΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΠΟΛΙΓΝΙΤΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕ ΑΝΑΤΙΝΑΞΗ ΤΟΥ ΜΕΤΑΛΛΕΥΤΙΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΣΤΑ ΟΡΥΧΕΙΑ ΤΗΣ...

Συνδικάτο Επισιτισμού-Τουρισμού-Ξενοδοχείων Αττικής: Όλοι στην απεργία 24 Ιούνη

Η εργοδοτική αυθαιρεσία Ξενοδοχειακών ομίλων – εργολάβων και μεγάλων εταιρειών εστίασης ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ! ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ...