ΕΛΜΕ Πειραιά: 14 Ιούνη στην κινητοποίηση στο Υπ. Εργασίας στις 10πμ

Δημοσιεύτηκε στις

Έκτακτη κινητοποίηση αύριο Παρασκευή 14/6 στο Υπουργείο Εργασίας στις 10 π.μ.

Να παγώσει κάθε διαδικασία στη ΔΥΠΑ που χαρακτηρίζει του εργάτες της ΛΑΡΚΟ ανέργους!

Παρά τις πρωθυπουργικές δεσμεύσεις για “σεβασμό στις δικαστικές αποφάσεις”, οι μηχανισμοί των κρατικών υπηρεσιών, των υπουργείων και της Ειδικής Διαχείρισης ζητούν από τους εργάτες της ΛΑΡΚΟ να ενταχθούν στα προγράμματα της ΔΥΠΑ, χαρακτηρίζοντάς τους ως απολυμένους εργάτες προσπαθώντας να ενεργοποιήσουν τις απολύσεις τους.

Οι εκπαιδευτικοί του Πειραιά θα συνεχίσουμε να δείχνουμε την έμπρακτη – μαχητική μας αλληλεγγύη όπως το κάνουμε εδώ και πάνω από 4,5 χρόνια! Καλούμε τις/τους συναδέλφισσες/ους να συμμετέχουν στην παράσταση διαμαρτυρίας στην οποία καλούν οι εργαζόμενοι της ΛΑΡΚΟ αύριο Παρασκευή 14/6 στο υπουργείο Εργασίας στις 10 π.μ..

Οι εργαζόμενοι της ΛΑΡΚΟ δεν είναι μόνοι τους!

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΑΡΚΟ!

Περισσότερα

Ομοσπονδία Μεταλλωρύχων Ελλάδας: Νέο εργατικό ατύχημα σε λατομείο

ΝΕΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΣΕ ΛΑΤΟΜΈΙΟ ΣΤΟ ΒΩΜΟ ΤΟΥ ΚΕΡΔΟΥΣ ΤΩΝ ΕΡΓΟΔΟΤΩΝ  Άλλο ένα εργατικό ατύχημα...

Κλαδικό Συνδικάτο Ποτών Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Όλοι στην Πανελλαδική απεργία 24 Ιούνη

ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ- ΚΛΑΔΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΕΤΑΡΤΗ 24 ΙΟΥΝΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΗ ΒΙ.ΠΕ. ΠΑΤΡΩΝ (ΚΟΜΒΟΣ...