Δημοκρατική Αγωνιστική Συνεργασίας Μετάλλου Βοιωτίας : Για το Συνέδριο της ΠΟΕΜ

Δημοσιεύτηκε στις

Δεκάδες αντιπρόσωποι εκλεγμένοι από συνδικάτα Μετάλλου από όλη την Ελλάδα βρεθήκαμε νωρίς τα ξημερώματα μπροστά σε διμοιρίες των ΜΑΤ έξω από το ξενοδοχείο DINANI APOLLON PALACE, στο Καβούρι, όπου θα διεξαχθεί το συνέδριο της ΠΟΕΜ και εμποδίζουν τους συνέδρους να προσέλθουν σε αυτό. Παράλληλα ενημέρωσε ο υπεύθυνος αξιωματικός ότι θα του δοθεί λίστα από τη πλειοψηφία της ΠΟΕΜ (ΠΑΣΚΕ-ΔΑΚΕ) ποιοι θα περάσουν. 

Αυτή είναι η κατάντια του εργοδοτικού συνδικαλισμού.

Καλούμε τους συναδέλφους μας να εναντιωθούν σε αυτές τις πρακτικές και να σπάσουν τη τρομοκρατία.

Καταγγέλλουμε την κυβέρνηση για την αυταρχική αυτή απόφαση και την ηγεσία της πλειοψηφίας της ΠΟΕΜ που την υπερασπίζεται.

Συνέδριο εργατών όχι των νόμων και των εργοδοτών

Περισσότερα

Αγωνιστικό Μέτωπο στην ΟΤΟΕ: Για την έρευνα της ΟΤΟΕ και τα ανησυχητικά της ευρήματα

Αυξημένος φόρτος εργασίας και πιεστικές προθεσμίες, ανεπάρκεια μισθών, επαγγελματική εξουθένωση, προβληματικό εργασιακό περιβάλλον, προβληματικές...

Σωματείο Εργαζομένων Εργαστηρίου Ειδικής Αγωγής «ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ»: 26 Ιουνίου παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπ. Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας

Παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας την Παρασκευή 26 Ιουνίου στις 10 το...