Δημοκρατική Αγωνιστική Συνεργασία ΣΤΑΣΥ: Για το περιστατικό στη γραμμή 1 του Μετρό

Δημοσιεύτηκε στις

Παρά τις φιέστες της και τις φανφάρες της κυβέρνησης για εκσυγχρονισμό των αστικών συγκοινωνιών, οι αιτίες που μπορούν να δημιουργήσουν νέα “Τέμπη” είναι δυστυχώς ακόμα εδώ. Το νέο περιστατικό που συνέβη το μεσημέρι της Δευτέρας 30 Δεκέμβρη 2024, έρχεται να επιβεβαιώσει για μια ακόμα φορά την άθλια και επικίνδυνη κατάσταση που επικρατεί στις αστικές συγκοινωνίες.

Συγκεκριμένα, λίγο μετά τις 15:00, κάτω από τρένο στη γραμμή 1 του Μετρό, στο σταθμό  του Μοσχάτου με κατεύθυνση προς Πειραιά βγήκαν καπνοί. Ο συνάδελφος οδηγός αποβίβασε άμεσα τους επιβάτες, έτρεξε να ελέγξει τι συμβαίνει και είδε φλόγες κάτω από το τρένο που κατά πάσα πιθανότητα οφείλονταν σε πρόβλημα στο σύστημα πέδησης. Άμεσα προέβη σε κατάσβεση και μετά από εντολές μετέφερε το τρένο κενό επιβατών σε ειδικό χώρο στο Φάληρο για να συνεχιστεί η κυκλοφορία.

Για μια ακόμα φορά η αυταπάρνηση και η άμεση αντίδραση του οδηγού, του σταθμάρχη και των εργαζομένων στο Κέντρο Ελέγχου αποσόβησε τα χειρότερα. Για μια ακόμα φορά αποδεικνύεται ότι αυτό που κυριαρχεί στη λειτουργία των αστικών συγκοινωνιών είναι το “πάμε κι όπου βγει”. Υποχρηματοδότηση και ελλείψεις ανταλλακτικών, υποστελέχωση, απαρχαιωμένος στόλος που σε πολλές περιπτώσεις έχει ξεπεράσει προ πολλού τα όρια χρήσης και ζωής του, εργολάβοι να αλωνίζουν σε κρίσιμους τομείς λειτουργίας και συντήρησης στη ΣΤΑ.ΣΥ. και συγκοινωνία που συνθλίβεται στο απάνθρωπο και επικίνδυνο κριτήριο του κόστους. Όλα αυτά αποτελούν πτυχές της εμπορευματοποίησης των αστικών συγκοινωνιών που αποτελεί και την αιτία που δεν έχουν τελειωμό τα επικίνδυνα περιστατικά  για τη ζωή επιβατών και εργαζομένων στην αστική συγκοινωνία.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ από κυβέρνηση και διοίκηση της ΣΤΑ.ΣΥ.:

ΠΑΡΤΕ ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΑΣΤΙΚΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ.

Εδώ και τώρα εκσυγχρονισμός και ανανέωση του στόλου. Προσλήψεις όλου του απαραίτητου μόνιμου προσωπικού σε όλες τις ειδικότητες. Έξω από την αστική συγκοινωνία όλα τα επιχειρηματικά συμφέροντα. Χρηματοδότηση για συντήρηση, επισκευή και αντικατάσταση όπου επιβάλλεται, όλων των υποδομών.

Δικαιολογίες πια δεν υπάρχουν για την κυβέρνηση, από τη στιγμή που ξοδεύει πακτωλό δισεκατομμυρίων ευρώ για ΝΑΤΟικούς εξοπλισμούς και στρατιωτικές αποστολές, επιδοτεί με εκατομμύρια κρατικού χρήματος, ιδιώτες επιχειρηματίες των μεταφορών ενώ για την ασφάλεια των συγκοινωνιών δεν υπάρχουν λεφτόδεντρα όπως ισχυρίζεται. Το παραμύθι δεν έχει πια δράκο!

Οι δυνατότητες της εποχής μας, στην αυγή του 2025, επιτρέπουν πλέον στον εργαζόμενο λαό που από τον ιδρώτα του και το υστέρημά του πληρώνει το 95% των φόρων να μετακινείται με σύγχρονες, ασφαλείς, τακτικές και φτηνές αστικές συγκοινωνίες, ενώ για τους εργαζόμενους σ’ αυτές να εξασφαλιστούν όλα τα αναγκαία μέτρα προστασίας της υγείας, της ασφάλειας και της προστασίας της ζωής τους.

Για τέτοιες συγκοινωνίες θα δώσουμε όλες τις δυνάμεις μας , ως παράταξη, για μια ακόμη χρονιά, μπαίνοντας μπροστά στον αγώνα, για τη συγκοινωνία που έχουν ανάγκη εργαζόμενοι και επιβάτες το 2025

Περισσότερα

Σύλλογος Εκπαιδευτικών ΠΕ “Ρόζα Ιμβριώτη”: Εκφράζουμε την αλληλεγγύη μας στον αγώνα των εργαζομένων της Teleperformance

Στηρίζουμε και εκφράζουμε την αλληλεγγύη μας στον αγώνα των εργαζομένων της Teleperformance  Στηρίζουμε τους εργαζόμενους...

Σύλλογος Εκπαιδευτικών ΠΕ “Ρόζα Ιμβριώτη”: Στηρίζουμε την κινητοποίηση στις 3 Δεκέμβρη στα δικαστήρια της Ευελπίδων

Το Δ.Σ. του Συλλόγου μας «ΡΟΖΑ ΙΜΒΡΙΩΤΗ», με βάση την παρακάτω ανακοίνωση της ΟΙΥΕ,...

Σωματείο Ιδιωτικών Υπαλλήλων – Εμπορ/λων Δράμας: Στεκόμαστε στο πλευρό της νόμιμα εκλεγμένης Διοίκησης της Ομοσπονδίας

Το Δ.Σ του Σωματείου Ιδιωτικών Υπαλλήλων και Εμποροϋπαλλήλων Ν. Δράμας στηρίζει την νεοεκλεγέντα διοίκηση...