Δημοκρατική Αγωνιστική Συνεργασία – ΟΑΣΘ : Τον ρατσισμό και την ξενοφοβία καλλιεργεί η διοίκηση του ΟΑΣΘ

image_pdfimage_print

Πρόσφατα η διοίκηση του ΟΑΣΘ  κάλεσε σε απολογία συνάδελφο οδηγό της γραμμής 40 ΝΣΣ-Καλοχώρι επειδή  διαμαρτυρήθηκε για απαράδεκτη συμπεριφορά εις βάρος προσφύγων και μεταναστών.

Ο συνάδελφος πηγαίνοντας στο λεωφορείο να ξεκινήσει δρομολόγιο είδε τους υπαλλήλους της εταιρίας security να κάνουν έλεγχο στα εισιτήρια των επιβατών και κυρίως των μεταναστών και προσφύγων.

 Στην ουσία αυτό που έκαναν ήταν να μην επιτρέπουν την επιβίβαση στους ανθρώπους αυτούς.

Βέβαια δεν φταίνε οι εργαζόμενοι της εταιρίας άλλα αυτοί που τους έδωσαν τέτοιες εντολές και τους εξέθεσαν.

Ο συνάδελφος παρουσία του σταθμάρχη της γραμμής ενημέρωσε τηλεφωνικά τον επόπτη και του ανέφερε ότι απαγορεύεται  στον  οποιοδήποτε να μην επιτρέπει την είσοδο επιβατών στο λεωφορείο. Του επισήμανε ότι αρμόδιοι για τον έλεγχο εισιτηρίων και την επιβολή προστίμων είναι οι ελεγκτές κομίστρου και όχι οι security, και ότι ο έλεγχος πρέπει να γίνει σε ΟΛΟΥΣ τους επιβάτες -και όχι μόνο τους μετανάστες.

Αφού ο συνάδελφος δεν πήρε κάποια εντολή από τον επόπτη ώστε να περιμένει στο τέρμα ελεγκτή κομίστρου επιβίβασε τον κόσμο -Έλληνες και ξένους- και ξεκίνησε να εκτελέσει το προγραμματισμένο του δρομολόγιο.

H διοίκηση του ΟΑΣΘ αντί να λύνει τα ζητήματα καθημερινότητας, προσπαθεί να στοιχειοθετήσει με ανακρίβειες και κενά «κλίση σε απολογία» για οδηγό, αξιοποιώντας αναχρονιστικές και αντιδραστικές εγκυκλίους της εποχής των μετόχων, επειδή αντέδρασε για το αυτονόητο, να μην υπάρχουν διακρίσεις μεταξύ των ανθρώπων!

Καλλιεργεί σκόπιμα το κλίμα τρομοκρατίας, ρατσισμού και ξενοφοβίας απέναντι σε μετανάστες και πρόσφυγες λες και για τα χάλια του ΟΑΣΘ φταίνε αυτοί.

Υποθέτουμε ότι αυτή της η τακτική δεν είναι άσχετη με τη διαμόρφωση κλίματος φόβου ενόψει της ΜΕΙΩΣΗΣ της μισθολογικής δαπάνης που προβλέπει η ΚΥΑ του υπουργείου για τον προϋπολογισμό του ΟΑΣΘ για το 2020.

Από τα 66,5 εκ. ευρώ το 2019, το Υπουργείο προβλέπει 63,7 εκ. για το 2020 δηλ. ΜΕΙΩΣΗ -2,8 εκ.

Μετά από 6 μήνες διακυβέρνησης της ΝΔ ο ΟΑΣΘ αυτή τη περίοδο κυκλοφορεί το πολύ 250 λεωφορεία.

Ενώ ο εκνευρισμός των επιβατών έχει φτάσει στο κατακόρυφο με αποτέλεσμα μέσα στα λεωφορεία να πέφτει ξύλο με θύματα πολλές φορές τους συναδέλφους οδηγούς η διοίκηση επικαλείται εγκυκλίους του 2013 (όταν ο ΟΑΣΘ κυκλοφορούσε 500 λεωφορεία) για έλεγχο εισιτηρίων από τους οδηγούς!! Που ζούνε οι άνθρωποι;;

ΟΑΣΘ και υπουργείο συνεχίζουν να απαξιώνουν τη συγκοινωνία μειώνοντας τις δαπάνες και κυνηγώντας τους πλέον  εξαθλιωμένους ανθρώπους που είναι οι μετανάστες και οι πρόσφυγες…..

 Σήμερα στο στόχαστρο οι πρόσφυγες και οι μετανάστες ,αύριο οι άνεργοι, μεθαύριο όλη η κοινωνία….

Αυτή τη περίοδο ψηφίστηκε το νομοσχέδιο της κυβέρνησης της ΝΔ για τα υδατοδρόμια που στο άρθρο 38 μιλάει για ανάθεση και υπεκμίσθωση συγκοινωνιακών υπηρεσιών στα ΚΤΕΛ και είναι η συνέχεια του άρθρου 54 του νόμου 4568 του ΣΥΡΙΖΑ όπου άνοιξε την κερκόπορτα στους ιδιώτες.

Για όλα αυτά υπάρχει υπεύθυνος και είναι η πολιτική που ακολούθησαν όλες οι κυβερνήσεις όπως και να την βάφτιζαν «αριστερή» ή «δεξιά». Αυτή την πολιτική ακολούθησε τα προηγούμενα χρόνια από το καλοκαίρι του 2017 και εδώ η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, στις ίδιες ράγες κινείται και η ΝΔ.

Η αιτία είναι ότι ο ΟΑΣΘ συνεχίζει να λειτουργεί με τη λογική της μείωσης του κόστους  και την πριμοδότηση των ιδιωτών. Μια λογική που θα οδηγήσει στην ιδιωτικοποίηση και άλλων γραμμών ή και ολόκληρου του έργου στο μέλλον, με αύξηση των εισιτήριων και  συνεχείς μειώσεις των εργασιακών δικαιωμάτων

Τέτοιες μεθοδεύσεις δεν θα περάσουν!

Η πλειοψηφία της διοίκησης του Συνδικάτου ΔΕΝ πήρε θέση ενάντια  στη μεθόδευση της διοίκησης του ΟΑΣΘ γιατί όπως λέει περιμένει να ακούσει την θέση της διεύθυνσης. Στήριξε στο παρελθών αυτή την εγκύκλιο όπως στηρίζει και σήμερα κάθε αντεργατική μεθόδευση!!

Καλούμε κάθε συνάδελφο του ΟΑΣΘ να πάρει θέση απέναντι σε αυτές τις μεθοδεύσεις, απέναντι συνολικά στην πολιτική που ακολουθείται στον ΟΑΣΘ. Έλληνες και ξένοι, ο λαός της Θεσσαλονίκης, συμπορευόμενοι με τα ταξικά σωματεία και τη ΔΑΣ χρειάζεται να διεκδικήσουν ασφαλή και αξιόπιστη συγκοινωνία στην εξυπηρέτηση των αναγκών του λαού, κατάργηση κάθε επιχειρηματικής δράσης  στην αστική συγκοινωνία, μείωση της τιμής των εισιτηρίων, δωρεάν μετακίνηση ανέργων και αιτούντων άσυλο για όσο διάστημα παραμένουν στη χώρα, μέτρα υγιεινής και ασφάλειας , προσλήψεις προσωπικού και

ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΟΥ ΟΑΣΘ !!

Comments are closed.