Δημοκρατική Αγωνιστική Συνεργασία ΟΑΣΘ: Το αφήγημα της κυβέρνησης για αναβάθμιση των συγκοινωνιών κάηκε για ακόμα μια φορά

Δημοσιεύτηκε στις

Το αφήγημα της κυβέρνησης για αναβάθμιση των συγκοινωνιών «κάηκε» για ακόμα μια φορά !

Αποτέλεσμα της πολιτικής ιδιωτικοποίησης και εμπορευματοποίησης των συγκοινωνιών είναι το ατύχημα με το λεωφορείο του ΟΑΣΘ της γραμμής 11 Πυλαία που πήρε φωτιά στο κέντρο της πόλης το βράδυ της περασμένης Κυριακής. Τα ατυχήματα στην αστική συγκοινωνία της πόλης αντί να μειώνονται και να μηδενίζονται έχουν γίνει πλέον συνήθεια τόσο για τους ίδιους τους εργαζόμενους όσο και για το επιβατικό κοινό, με αποτέλεσμα η ασφάλεια που είναι το ζητούμενο, για ακόμα μια φορά όπως λέει και ο λαός μας «πήγε περίπατο».

Τα χειρότερα αποφεύχθηκαν λόγω των γρήγορων αντανακλαστικών του οδηγού που εκκένωσε το λεωφορείο από τους περίπου 15 επιβάτες και την έγκαιρη παρέμβαση της πυροσβεστικής.

Η κηλίδα από υγρό (ενδεχομένως εύφλεκτο) που έμενε στο οδόστρωμα κατά την κίνηση του λεωφορείου στα τελευταία μέτρα πριν πιάσει φωτιά πιθανόν να είναι η αιτία για το συγκεκριμένο περιστατικό.

Σίγουρα όμως για όλα τα αντίστοιχα περιστατικά στο παρελθόν ευθύνεται η πολιτική του «πάμε κι όπου βγει» που συνεχίζεται για να κερδίζουν οι εταιρίες ενοικίασης λεωφορείων με το οποίο κοινωνικό κόστος !

Ενδεικτικό για το πως έχουν καταντήσει οι κυβερνήσεις να λειτουργεί η συντήρηση είναι η σύμβαση που έχουν υπογράψει ο ΟΑΣΘ με την εταιρία ενοικίασης τον περασμένο Μάρτιο όπου εκεί περιγράφονται οι εργασίες συντήρησης που θα εκτελεί το ελάχιστο εναπομείναν προσωπικό του ΟΑΣΘ στα λεωφορεία της ενώ αυτές θα έπρεπε να τις κάνει η ίδια η εταιρία.

Η ιδιωτικοποίηση στον κατά τα άλλα κρατικό ΟΑΣΘ οδηγεί στην ελλιπή και πρόχειρη συντήρηση των οχημάτων σε συνδυασμό με τα μισθωμένα οχήματα -όπως αυτό που πήρε φωτιά- που είναι ταλαιπωρημένα με χιλιάδες χιλιόμετρα.

Παράδοξος αυτά θεωρούνται ακατάλληλα για άλλες ευρωπαϊκές χώρες π.χ. Ουγγαρία από όπου αποσύρονται ενώ στην πόλη μας η κυβέρνηση τα παρουσιάζει ως κατάλληλα για να «αναβαθμίσουν» τις αστικές συγκοινωνίες !

Οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ απαιτούν:

  • Νέα σύγχρονα λεωφορεία κατάλληλα για τις μορφολογικές και κλιματολογικές συνθήκες της πόλης.
  • Απαγόρευση εισαγωγής από άλλες χώρες και κυκλοφορίας μεταχειρισμένων συγκοινωνιακών μέσων.
  • Πρόσληψη τεχνικού προσωπικού και οδηγών με συμβάσεις αορίστου χρόνου με πλήρη εργασιακά δικαιώματα και αναγνώριση προϋπηρεσίας.
  • Άμεση μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων.
  • Ένταξη όλων των συγκοινωνιακών μέσων (ΜΕΤΡΟ, ΟΑΣΘ, ΚΤΕΛ) των εργαζόμενων σε αυτά και των εργολαβικών εργαζομένων σε έναν Ενιαίο Κρατικό Φορέα χωρίς καμία συμμετοχή ιδιωτών.

 Η συγκοινωνία δεν είναι εμπόρευμα !

 

 

Περισσότερα

Ένωση Ιατρών Νοσοκομείων Αθηνών – Πειραιώς: Στηρίζουμε την κινητοποίηση του σωματείου του Νοσοκομείου Έλενα Βενιζέλου

Το ΔΣ της ΕΙΝΑΠ εκφράζει τη στήριξή του στην κινητοποίηση του σωματείου του «Έλενα...

Σωματείο Εργαζομένων PHILOSOFISH: Δεν θα ανεχθούμε καμία μορφή εκδικητικής απόλυσης απέναντι σε εργαζόμενους

Το Σωματείο Εργαζομένων PHILOSOFISH καταγγέλλει δημόσια την απαράδεκτη και καταχρηστική απόλυση συναδέλφου μας από...

Συνδικάτο Γάλακτος Τροφίμων Ποτών Ημαθίας Πέλλας: Να παρθεί πίσω η απόλυση του συναδέλφου

Το συνδικάτο μας καταγγέλλει την απαράδεκτη και καταχρηστική απόλυση του συναδέλφου από την εταιρεία...