Διδασκαλικός Σύλλογος Ξάνθης : Ανακοίνωση για τις απολύσεις στη ΛΑΡΚΟ

Δημοσιεύτηκε στις

Την Τρίτη, 1 Φλεβάρη, η κυβέρνηση της ΝΔ, αντί μέτρων στήριξης στους εργαζόμενους της ΛΑΡΚΟ, παρέδωσε «τελεσίγραφο» ένα σχέδιο με το οποίο προτίθεται να απολύσει όλους τους εργαζόμενους μέσα στον Φλεβάρη και να πετάξει στο δρόμο εκατοντάδες οικογένειες διώχνοντας τους από τον οικισμό, ώστε να παραδώσει την επιχείρηση στους ιδιώτες χωρίς εργαζόμενους που θα έχουν δικαιώματα.

Η ΛΑΡΚΟ μπορεί να παραμείνει ανοιχτή. Ο ορυκτός πλούτος της χώρας μας και μονάδες σαν την ΛΑΡΚΟ θα μπορούσαν να λειτουργήσουν υπηρετώντας την ευημερία του λαού. Για αυτό η ΛΑΡΚΟ μπορεί να διασφαλίσει την εργασία και τα δικαιώματα των εργαζομένων.

Οι εργαζόμενοι, δημόσιου και ιδιωτικού δε θα επιτρέψουμε τα κυβερνητικά σχέδια.

Τα εργασιακά δικαιώματα των εργαζομένων είναι αδιαπραγμάτευτα.

Με κάθε τρόπο εκφράζουμε την αλληλεγγύη στον μεγάλο αγώνα των εργαζομένων της ΛΑΡΚΟ  και του λαού της περιοχής.

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...