ΔΑΣ ΟΑΣΘ: Η ελπίδα βρίσκεται στη συσπείρωση και στον αγώνα

image_pdfimage_print

ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ Η ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ !

Συνάδελφοι-σσες, στην ανακοίνωση της ΔΑΣ στις 7/8 ενόψει της στάσης εργασίας στις 10/8 είχαμε επισημάνει ότι οι παρατάξεις του κυβερνητικού και εργοδοτικού συνδικαλισμού (πλειοψηφία και όλες οι υπόλοιπες της «αντιπολίτευσης») δεν μπορούν να οργανώσουν αγώνες διεκδίκησης, ούτε να υπερασπιστούν τα δικαιώματα των εργαζομένων.

Δυστυχώς επιβεβαιωθήκαμε για πολλοστή φορά αφού στο Δ.Σ. στις 11-8 συμφώνησαν ΟΛΟΙ με την εισήγηση της πλειοψηφίας να σταματήσουν οι κινητοποιήσεις ενόψει των εξελίξεων με τις διαβεβαιώσεις του Υπουργείου.

Αν και ο ΟΑΣΘ «έκοψε» την Προσωπική Διαφορά Δευτερευουσών Αποδοχών εμείς θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε κανονικά !!!   

Έτσι μας …… εκπροσωπούν αυτοί που είναι εκλεγμένοι στο Δ.Σ. του Συνδικάτου!

Εφαρμόζουν πιστά την πολιτική της κυβέρνησης για νέες μειώσεις μισθών.

Η πολιτική αυτή είναι που δίνει 32 δις. ευρώ (λόγω covid 19) στους επιχειρηματικούς ομίλους αλλά «κόβει» από τους εργάτες.

Η πολιτική αυτή είναι που δίνει 23 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο, ζεστό κρατικό χρήμα στα ΚΤΕΛ και την ίδια στιγμή αφήνει τον βασικό συγκοινωνιακό φορέα (ΟΑΣΘ) «ξεβράκωτο» από καινούργια λεωφορεία, ανταλλακτικά και μέσα.

Η πολιτική αυτή είναι που ταλαιπωρεί το λαό της πόλης από τη μια με τεράστιες αναμονές στις στάσεις, και από την άλλη να στριμώχνεται στα λιγοστά λεωφορεία σε συνθήκες πανδημίας με κινδύνους για την υγεία του αλλά και για την δική μας υγεία.

Έχουν και το θράσος να κουνάνε κι από πάνω το δάχτυλο στο λαό για την δήθεν «ατομική ευθύνη» που έχει την ώρα που είναι ολοφάνερο ότι οι αιτίες για το ξεχαρβάλωμα των κρατικών δομών και υπηρεσιών βρίσκεται στην λογική του κόστους.

Αυτή είναι η αιτία  για την άθλια κατάσταση στην αστική συγκοινωνία κι όχι μόνο.

Είναι η ίδια αιτία που όταν βρέχει πνιγόμαστε και όταν ξεσπάσει κάποια πυρκαγιά καιγόμαστε !

Κυβέρνηση και διοίκηση του ΟΑΣΘ υπηρετούν πιστά το δόγμα ότι εμείς οι εργαζόμενοι (οι πολλοί) πρέπει να χάνουν για να πλουτίζουν οι επιχειρηματικοί όμιλοι (οι λίγοι). Τώρα είναι ανάγκη να συγκρουστούμε με αυτήν την πολιτική, μπορούμε, έχουμε την δύναμη και το δίκιο με το μέρος μας και πρέπει να το κάνουμε.

Η ελπίδα βρίσκεται στη συσπείρωση και στον αγώνα για διεκδίκηση κι όχι στις ατελείωτες διαβουλεύσεις με τους σφαγείς των δικαιωμάτων μας και μάλιστα ερήμην των εργαζομένων.

Με βάση γνωμοδοτικό σημείωμα του νομικού του Συνδικάτου η Γ. Συνέλευση ΔΕΝ απαγορεύεται. Μπορούμε παίρνοντας όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας να την οργανώσουμε σε ανοιχτό χώρο. Τι φοβούνται και δεν την προκηρύσσουν; Τους εργαζόμενους; Δύο χρόνια που έχει να κάνει συνέλευση το συνδικάτο είχαμε κορωνοιό;

Να διεκδικήσουμε ΣΣΕ με μισθολογικές αυξήσεις κόντρα στις προτάσεις που μιλάνε για εξίσωση με την ΣΣΕ της Αθήνας. Αν είναι τόσο καλή η ΣΣΕ της Αθήνας θα την ήθελαν και οι εργαζόμενοι που δουλεύουν εκεί!

Ρωτήστε τους πόσα έχασαν από 2013 μέχρι σήμερα.

Η πρόταση αυτή είναι μια ακόμα παγίδα για να μας πάνε ακόμα πιο κάτω γιατί οι κυβερνήσεις και τα υπουργεία αλλά και τα κόμματα των επιχειρηματικών ομίλων έχουν συνολικό σχεδιασμό για φθηνό εργατικό δυναμικό για τις μεταφορές και τη συγκοινωνία ώστε να κερδοφορίσουν οι επιχειρηματίες που έχουν μπει ήδη (ΚΤΕΛ) ή που θα μπουν στο έργο τα επόμενα χρόνια όταν «βγουν στο σφυρί» οι συγκοινωνιακοί φορείς Αθήνας και Θεσσαλονίκης.

Αυτός ο σχεδιασμός στην ούγια έχει φαρδιά πλατιά την σφραγίδα της ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ με την σχετικό Κανονισμό 1370 για την “απελευθέρωση των μεταφορών”.

Με την αποδοχή των περικοπών συνολικά και ομόφωνα το ΔΣ του συνδικάτου ρίχνει νερό στον μύλο αυτής της πολιτικής, γιατί τι άλλο σημαίνει το σταμάτημα των κινητοποιήσεων;;

ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ, ΕΧΟΥΝ ΤΕΡAΣΤΙΑ ΕΥΘYΝΗ ΜΕ ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΔΕΙΝΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΟΑΣΘ ΚΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ !

Καλούμε όλους τους συναδέλφους να είμαστε σε αγωνιστική ετοιμότητα ώστε όταν καλεστεί η Γ. Συνέλευση να συμμετάσχουμε μαζικά για να αποτρέψουμε τις νέες μειώσεις μισθών και να πάρουμε απόφαση για ΣΣΕ με αυξήσεις !

Αγωνιζόμαστε και διεκδικούμε:

  • Άμεση χρηματοδότηση από τον προϋπολογισμό για την επισκευή και την ανάταξη του στόλου των λεωφορείων και την αύξηση των δρομολογίων για την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού 
  • Επάρκεια και προμήθεια μέσων και ανταλλακτικών για την επισκευή των οχημάτων – ΟΧΙ στο κλείσιμο του συνεργείου του αμαξοστασίου του Φοίνικα. 
  • ΟΧΙ στο ξεπούλημα του συγκοινωνιακού έργου σε ιδιώτες, Δήμους, ΚΤΕΛ κλπ – Κρατικός Ενιαίος Φορέας με κοινωνικό χαρακτήρα. 
  • Αγορά νέων λεωφορείων και όχι επιδότηση ιδιωτικών εταιριών με κρατικό χρήμα για ενοικίαση μεταχειρισμένων 
  • Καμία μείωση μισθών και καμία κατάργηση θεσμικών δικαιωμάτων, ΣΣΕ με αυξήσεις και επιστροφή των παρακρατηθέντων από τον ΟΑΣΘ χρημάτων των ταμείων των εργαζομένων 
  • Απόδοση όλων των χρωστούμενων (Θεσμικά ΣΣΕ – επιδόματα οδηγών) από τον ΟΑΣΘ προς τους εργαζόμενους 
  • Κατάργηση της υπερωρίας των οδηγών με αλλαγές βαρδιών στα τέρματα

ΠΛΗΡΩΣΑΜΕ ΠΟΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΞΑΝΑ

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΔΑΣ ΟΑΣΘ

Comments are closed.