Σε απεργιακή συγκέντρωση στο υπ. Οικονομικών προχώρησαν σήμερα και οι εργαζόμενοι στις Περιφέρειες, με κύρια αιτήματα τη στελέχωση των υπηρεσιών, αύξηση 20% στους μισθούς, επαναφορά 13ου και 14ου μισθού και υπογραφή ΣΣΕ για τους υπαλλήλους των Περιφερειών.
Δείτε στους παρακάτω συνδέσμους φωτογραφίες και βίντεο.
ΦΩΤΟ
ΒΙΝΤΕΟ
Βέτα Πανουτσάκου, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Συλλόγων Υπαλλήλων Αιρετών Περιφερειών Ελλάδας(ΟΣΥΑΠΕ)
