Ανακοίνωση του Συνδικάτου Τροφίμων Ποτών Ευβοίας για το επίδομα αδείας στο ΜΙΜΙΚΟΣ

Δημοσιεύτηκε στις

Σε μεγάλο μέρος των εργαζομένων στο ΜΙΜΙΚΟ δεν έχει καταβληθεί ακόμα το επίδομα αδείας. Το συγκεκριμένο επίδομα πρέπει να καταβάλλεται μαζί με την άδεια του εργαζόμενου, προκειμένου να μπορέσει να το αξιοποιήσει κατά τη διάρκειά της. Η ανάπαυση και οι διακοπές δεν είναι πολυτέλεια, αλλά ανάγκη για να μπορέσει ο εργαζόμενος να ξεκουραστεί από την κόπωση μιας ολόκληρης χρονιάς, στη δουλειά και τις οικογενειακές υποχρεώσεις. Ακόμα περισσότερο που για τους περισσότερους το επίδομα θα χρησιμοποιηθεί για να καλύψουν ακόμα πιο πιεστικές ανάγκες. Γι’ αυτό η συνεχιζόμενη μη καταβολή του, δημιουργεί ακόμα μεγαλύτερα προβλήματα, καθώς ο Σεπτέμβρης είναι μήνας μεγάλων εξόδων για την εργατική-λαϊκή οικογένεια.

Καμιά επίφαση οικονομικής δυσχέρειας δεν μπορεί να δικαιολογήσει τόσο μεγάλη καθυστέρηση, σε μια επιχείρηση συμφερόντων Φιλίππου, ενός από τους μεγαλύτερους επιχειρηματικούς ομίλους. Το σωματείο μας απαιτεί από τη διοίκηση της επιχείρησης την άμεση καταβολή του σε όλους και την ομαλή εξόφληση κάθε άλλης υποχρέωσης προς τους εργαζόμενους στη συνέχεια.

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...