Ανακοίνωση του Παλλεσβιακού Εργατικού Κέντρου για τη συνάντηση της ΓΣΕΕ με το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη

Δημοσιεύτηκε στις

Η πλειοψηφία της ΓΣΕΕ απέδειξε περίτρανα με ποιούς τάσσεται, ποιών τα συμφέροντα εξυπηρετεί αφού για άλλη μια φορά υπονομεύει τους αγώνες των εργαζομένων με τον χειρότερο τρόπο.

Είναι γνωστή η τακτική που ακολουθούν με στόχο να βάλουν στο γύψο την αγωνιστική διάθεση των εργαζομένων. Αυτήν την φορά ξεπέρασαν και τον ίδιο τους τον εαυτό αφού ούτε τα προσχήματα δεν κράτησαν στη συνάντηση που πραγματοποίησαν με την κυβέρνηση, με την ηγεσία του υπουργείου προστασίας του Πολίτη. Ζήτησαν τα συνέδρια της ΓΣΕΕ και των άλλων συνδικαλιστικών οργανώσεων να γίνονται με τα ΜΑΤ και το συνδικαλιστικό της ασφάλειας. Νομίζουν ότι έτσι θα συνεχίσουν ανενόχλητοι το έργο τους.

Λογαριάζουν όμως χωρίς τους εργαζόμενους!

Δεν θα τους αφήσουμε σε χλωρό κλαρί! Θα μας βρουν απέναντι τους!

Καλούμε όλους τους εργαζόμενους να τους απομονώσουν, να τους διώξουν από τα συνδικάτα, να τους γυρίσουν την πλάτη. Να δυναμώσουν τον αγώνα ενάντια στον Κυβερνητικό – Εργοδοτικό συνδικαλισμό.

Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ

Περισσότερα

Αγωνιστικό Μέτωπο στην ΟΤΟΕ: Για την έρευνα της ΟΤΟΕ και τα ανησυχητικά της ευρήματα

Αυξημένος φόρτος εργασίας και πιεστικές προθεσμίες, ανεπάρκεια μισθών, επαγγελματική εξουθένωση, προβληματικό εργασιακό περιβάλλον, προβληματικές...

Σωματείο Εργαζομένων Εργαστηρίου Ειδικής Αγωγής «ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ»: 26 Ιουνίου παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπ. Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας

Παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας την Παρασκευή 26 Ιουνίου στις 10 το...