Τρίτη, 15 Ιουνίου

ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΦΩΤΙΑ – ΣΤΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΟΣΕ

0
image_pdfimage_print

 

ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΦΩΤΙΑ – ΣΤΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΟΣΕ

ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ

ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΟΣΕ

Αγαπητοί επιβάτες του ΟΣΕ,

Το ΠΑΜΕ καταγγέλλει και αντιπαλεύει το αντεργατικό, αντιλαϊκό σχέδιο ιδιωτικοποίησης του ΟΣΕ και του ελληνικού σιδηρόδρομου, που ανακοίνωσε πρόσφατα η κυβέρνηση και το οποίο προβλέπει μέτρα που πλήττουν βάναυσα τους εργαζόμενους στον ΟΣΕ αλλά και όλους εσάς που ανήκετε στη συντριπτική σας πλειοψηφία στα λαϊκά στρώματα και χρησιμοποιείτε τον ελληνικό σιδηρόδρομο σαν το πιο φθηνό, ασφαλές και προσιτό μέσο μεταφοράς.

Καταγγέλλουμε την κυβέρνηση της ΝΔ για τις αυξήσεις-φωτιά στα εισιτήρια του ΟΣΕ από 1-8-2009 κατά 35% και με στόχο να φτάσουν γρήγορα στο 135%. Δηλαδή να υπερδιπλασιαστούν!! , για τις περικοπές δρομολογίων σε όσα από αυτά δεν είναι κερδοφόρα, για τις απολύσεις πάνω από 3.000 εργαζομένων του ΟΣΕ με ταυτόχρονη πλήρη ανατροπή των εργασιακών σχέσεων για 1000 νέους που θα προσληφθούν, για τις οργανωτικές αλλαγές του ΟΣΕ, όπως τον τεμαχισμό του, την παράδοση της ακίνητης περιουσίας και των υποδομών του στο ιδιωτικό κεφάλαιο και άλλες, που διευκολύνουν τη λειτουργία του ΟΣΕ με κριτήριο το κέρδος και την εξυπηρέτηση των αναγκών του κεφαλαίου.

Αγαπητοί επιβάτες του ΟΣΕ,

Είναι βέβαιο ότι η εισβολή και η εκμετάλλευση από το μονοπωλιακό κεφάλαιο του ελληνικού σιδηροδρόμου θα μετατρέψει αυτήν την βασική κοινωνική ανάγκη ακόμα πιο πολύ σε εμπόρευμα. Η διαμόρφωση μονοπωλιακών τιμών που θα εκτινάξουν τα τιμολόγια πολύ ψηλά για το λαό και οι περικοπές δρομολογίων θα κάνουν το σιδηρόδρομο μακρινό όνειρο στη λαϊκή χρήση, ενώ τους εργαζόμενους στο σιδηρόδρομο τους περιμένει η πλήρης ανατροπή των κοινωνικών, ασφαλιστικών, μισθολογικών, εργασιακών τους δικαιωμάτων, οι απολύσεις, ο φόβος, η ανασφάλεια.

Το ίδιο έργο το έχουμε ξαναδεί πολλές φορές με την ιδιωτικοποίηση του ΟΤΕ, της ΟΑ, των ΕΛΠΕ, της ΕΚΟ, της ΔΕΠΑ, της ΔΕΗ, της ΕΥΑΘ, κλπ, με την «απελευθέρωση στην αγορά» των τηλεπικοινωνιών, της ενέργειας, του νερού , των αερομεταφορών. Έχουμε πια πολύχρονη αρνητική πείρα και ξέρουμε ότι η εργατική τάξη και όλα τα λαϊκά στρώματα πλήρωσαν βαριές συνέπειες. Δε μπορεί λοιπόν κανείς να μας ξεγελάσει, με μεγάλα και όμορφα λόγια για «σχέδιο εκσυγχρονισμού και οργανωτικής ανασυγκρότησης του ΟΣΕ», όπως ονομάζει η ΝΔ το σχέδιο ιδιωτικοποίησης του σιδηροδρόμου.

Γνωρίζουμε ακόμα ότι η ιδιωτικοποίηση του ΟΣΕ δεν θα είναι η τελευταία. Περιμένουν στη σειρά οι αστικές συγκοινωνίες της Αττικής, τα ΕΛΤΑ, η ΕΥΔΑΠ, και άλλες πρώην ΔΕΚΟ και όχι μόνο. Γνωρίζουμε ότι τις βαριές συνέπειες θα τις πληρώσουμε πάλι εμείς οι εργαζόμενοι. Θα το επιτρέψουμε; Ήδη η κυβέρνηση δεν μένει με σταυρωμένα χέρια. Ιδιαίτερα μετά τις ευρωεκλογές και με αφορμή την αντιμετώπιση της καπιταλιστικής οικονομικής κρίσης πρωτοστατεί στη χώρα μας στην προώθηση των κατευθύνσεων της ΕΕ και έχει οξύνει την επίθεσή της στην εργατική τάξη και τα φτωχά λαϊκά στρώματα με μία σειρά μέτρα που χτυπάνε με σκληρότητα την κοινωνική ασφάλιση, την υγεία, την πρόνοια, τις εργασιακές σχέσεις με την καθιέρωση της εκ περιτροπής εργασία, τις συνδικαλιστικές και πολιτικές ελευθερίες με το φακέλωμα, την όξυνση του αυταρχισμού και τις δικαστικές διώξεις αγωνιστών εργαζομένων, με την βάρβαρη επίθεση εναντίον των μεταναστών, κλπ.

Σε αυτή την επίθεση έχει την ουσιαστική στήριξη του ΠΑΣΟΚ αλλά και των άλλων κομμάτων του ευρωμονόδρομου που συμφωνούν με τις βασικές συνθήκες και κατευθύνσεις της ΕΕ, ενώ στη χώρα μας με την προεδρολογία, τη σκανδαλολογία και την εκλογολογία προσπαθούν να κρύψουν από το λαό την κοινή τους αυτή αντιλαϊκή πολιτική, για να τον κρατάνε αιχμάλωτο σε διάφορα ψευτοδιλήμματα.

Εργατοϋπάλληλοι, αυτοαπασχολούμενοι, φτωχοί αγρότες, συνταξιούχοι, φοιτητές και φαντάροι, νέοι εργαζόμενοι, γυναίκες, άνεργοι,

Το ΠΑΜΕ απευθύνεται σε όλους εσάς που ανήκετε στα λαϊκά στρώματα και δέχεστε τις συνέπειες της σκληρής αυτής επίθεσης από το κεφάλαιο και τα κόμματά του και σας καλεί σε κοινό ταξικό αγώνα για την απόκρουσή της και την ανατροπή της. Μόνο αυτό ο δρόμος είναι ελπιδοφόρος για μας. Σας καλεί :

  • Να συμβάλλουμε όλοι ώστε να συγκροτηθεί όχι μόνο από τους εργαζόμενους στο σιδηρόδρομο, στον ΟΣΕ αλλά συνολικά από τους εργατοϋπάλληλους, τους αυτοαπασχολούμενους, τους φτωχομεσαίους αγρότες, τη νεολαία, τις γυναίκες ένα ισχυρό μέτωπο πάλης για αποκλειστικά ενιαίο κρατικό σιδηρόδρομο, με φθηνές, γρήγορες και ασφαλείς σιδηροδρομικές μεταφορές.

  • Να διεκδικήσουμε τώρα φθηνά εισιτήρια για τη λαϊκή οικογένεια, μειωμένα εισιτήρια για τη μετακίνηση των Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες (ΑμΕΑ), των ανέργων, των φοιτητών, των στρατιωτών και των χαμηλοσυνταξιούχων. Την πλήρη κάλυψη των συγκοινωνιακών λαϊκών αναγκών με την επέκταση του σιδηρόδρομου και ενάντια στη συρρίκνωσή του.

  • Να Παλέψουμε για την κατοχύρωση του συνόλου των δικαιωμάτων και την ικανοποίηση των αιτημάτων που καλύπτουν τις σύγχρονες ανάγκες των εργαζομένων στον κλάδο των σιδηροδρομικών μεταφορών, όπως αυτά αναδεικνύονται από το ταξικό κίνημα, το ΠΑΜΕ, για όλους τους εργαζόμενους.

  • Να παλέψετε μαζί μας, μαζί με το ΠΑΜΕ και με όλους τους λαϊκούς φορείς σε γραμμή δράσης και συσπείρωσης με ταξική κατεύθυνση ενάντια στο σύνολο της αντιλαϊκής πολιτικής της ΕΕ του κεφαλαίου και των κομμάτων του στη χώρα μας.

Είμαστε αισιόδοξοι. Οι εργατοϋπάλληλοι και όλα τα άλλα λαϊκά στρώματα που πλήττονται από την αντιλαϊκή πολιτική της ΕΕ και των κομμάτων της στην Ελλάδα θα σηκώσουν κίνημα αντίστασης και με όρους νίκης, με μπροστάρη το ταξικό ρεύμα στο συνδικαλιστικό κίνημα, το ΠΑΜΕ, θα αντεπιτεθούν για να διεκδικήσουν μία πολιτική που στο κέντρο της θα έχει αποκλειστικά τις λαϊκές ανάγκες, για να ζήσουν τελικά τη ζωή που τους αξίζει, όπου οι Τηλεπικοινωνίες, η Ενέργεια, το Νερό, η Παιδεία, η Υγεία, η Πρόνοια, ο Πολιτισμός, οι Μεταφορές συνολικά και οι σιδηροδρομικές μεταφορές πιο ειδικά, δεν θα είναι πανάκριβα εμπορεύματα αλλά λαϊκά αγαθά. Για να γίνει όμως αυτό θα πρέπει να διεκδικήσουμε όλοι αυτοί οι στρατηγικοί τομείς να κοινωνικοποιηθούν, να γίνουν λαϊκή περιουσία και να υπηρετούν τις λαϊκές ανάγκες.

Share.

Comments are closed.