22 Ιούλη Συλλαλητήριο στα Προπύλαια 7μ.μ. Να αποσυρθεί το αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο που μετατρέπει το σχολείο σε επιχείρηση

Δημοσιεύτηκε στις

ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΤΟ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΠΟΥ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ, ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΣΕ ΠΕΛΑΤΕΣ ΚΑΙ ΣΤΕΡΕΙ ΤΗ ΜΟΡΦΩΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ

 

ΟΛΕΣ – ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 22 ΙΟΥΛΙΟΥ ΣΤΑ ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ ΣΤΙΣ 7ΜΜ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗ ΒΟΥΛΗ!

Εργαζόμενοι, Εργαζόμενες

            Η κυβέρνηση της ΝΔ και το Υπουργείο Παιδείας φέρνουν για ψήφιση, μέσα στο κατακαλόκαιρο που τα σχολεία είναι κλειστά, ένα ακόμα πολυνομοσχέδιο-έκτρωμα, σαν αυτό που ψήφισαν λίγες ημέρες πριν για τα εργασιακά.

            Θα περίμενε κανείς, έπειτα από σχεδόν δύο χρόνια που τα σχολεία ανοιγοκλείνουν και οι μαθητές βρέθηκαν σε πολύμηνο καθεστώς τηλεκπαίδευσης, μέριμνα της κυβέρνησης να ήταν η αντιμετώπιση των τεράστιων προβλημάτων που δημιουργήθηκαν από το κλείσιμο των σχολείων, να παρθούν μέτρα για την ουσιαστική κάλυψη της ύλης και την αντιμετώπιση των μαθησιακών κενών, να μονιμοποιηθούν οι χιλιάδες εκπαιδευτικοί που εργάζονται με ελαστικές σχέσεις εργασίας, να παρθούν μέτρα ώστε να μην ξανακλείσουν τα σχολεία του χρόνου κ. α.

            Όμως ούτε λέξη δεν υπάρχει στο νομοσχέδιο για τα παραπάνω! Το αντίθετο!

            Βάζουν επιπλέον ταξικά εμπόδια στα νέα παιδιά και στα όνειρά τους, ειδικά στα παιδιά των βιοπαλαιστών, των ανθρώπων του μόχθου.

Μέσα από το νομοσχέδιο-έκτρωμα:

  • Προχωρούν αποφασιστικά, στον δρόμο όλων των προηγούμενων κυβερνήσεων, στη μετατροπή του σχολείου σε επιχείρηση, που θα αναζητεί χρήματα από τους γονείς, από επιχειρήσεις, αλλά και από χορηγούς για να λειτουργήσει. Κι ενώ τα τελευταία 10 χρόνια όλες οι κυβερνήσεις έχουν πετσοκόψει περίπου κατά 60% τη χρηματοδότηση των σχολείων, αλλά και έχουν εκτινάξει τη φορολογία του λαού στα ύψη. Αντί να φτιάξουν νέα, σύγχρονα και ασφαλή σχολικά κτίρια, αντί να δημιουργήσουν σχολικές βιβλιοθήκες παντού, πετάνε το μπαλάκι σε κάθε σχολείο, να λύσει τα προβλήματα που δημιούργησε η πολιτική τους! Οι γονείς, που ήδη πληρώνουμε από την τσέπη μας ένα σωρό χρήματα, θα μας ζητήσουν και άλλα, ενώ το κάθε σχολείο θα μπορεί να νοικιάζει τις υποδομές του σε ιδιώτες, για να βγάζει χρήματα! Τι γίνεται όμως όταν ένα σχολείο δε διαθέτει καλές υποδομές; Όταν έχει αίθουσες σε κοντέινερ; Όταν οι γονείς δεν αντέχουν να πληρώσουν άλλα; Δε θα υστερεί απέναντι στο διπλανό σχολείο, που διαθέτει π.χ. σύγχρονο αμφιθέατρο και βιβλιοθήκη; Επιδιώκουν την απόσυρση ουσιαστικά του κράτους από την υποχρέωση χρηματοδότησης της Εκπαίδευσης.
  • Προχωρούν στην κατηγοριοποίηση των σχολείων σε “καλά” και σε “κακά”, σε “πλούσια” και “φτωχά”. Ανοίγει ο δρόμος για τη δημιουργία σχολείων πολλών ταχυτήτων, με διαφορετική χρηματοδότηση, διαφορετικό πρόγραμμα, διαφορετικά μαθήματα, διαφορετικά σχολικά βιβλία, ανάλογα τελικά με την τσέπη των γονιών στην περιοχή που βρίσκεται το σχολείο. Και με τη βούλα του νόμου λένε ανοιχτά ότι δε δικαιούνται όλα τα παιδιά τα ίδια γράμματα! Και επίσημα οι χορηγοί αποκτούν λόγο στο τι και πώς διδάσκεται μέσα στο σχολείο! Αντί για νέα, σύγχρονα βιβλία, επιστημονικά θεμελιωμένα, για όλα τα παιδιά, εισάγουν το πολλαπλό βιβλίο, ανάλογα με το επίπεδο των μαθητών.
  • Θα υποβαθμιστεί κι άλλο η μόρφωση που λαμβάνουν τα παιδιά. Αντικαθιστούν την αναγκαία επιστημονική γνώση που χρειάζεται για να μπορούν οι μαθητές να κατανοήσουν τον κόσμο, να αποκτήσουν κριτική σκέψη, με εφήμερες δεξιότητες που έχει ανάγκη το κεφάλαιο, για να βγαίνουν από όλο και πιο μικρή ηλικία στην αγορά εργασίας (ακόμα και από 15 χρονών). Εδώ και δεκαπέντε χρόνια που άλλαξαν τα βιβλία, υποτίθεται για να διδάξουν αυτές τις “σύγχρονες δεξιότητες”, το μορφωτικό επίπεδο πέφτει συνεχώς, οι μαθητές δυσκολεύονται να αφομοιώσουν βασικές και αναγκαίες γνώσεις.
  • Προχωρούν τέλος στη λεγόμενη αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, όχι για να βελτιωθεί το μάθημα στην τάξη, αλλά για να κλείσουν το στόμα των εκπαιδευτικών, να αποδεχτούν σαν δεδομένα όλα τα παραπάνω. Στην ουσία, να εξαναγκαστούν να εγκαταλείψουν τον ρόλο τους σαν εκπαιδευτικοί, που παλεύουν για όλα τα παιδιά, ανεξάρτητα αν αυτά δυσκολεύονται ή όχι. Να εξαναγκαστούν να παρακαλάνε χορηγούς για λίγα ψίχουλα και να μην απαιτούν τα στοιχειώδη για τη μόρφωση των μαθητών (υποδομή, εξοπλισμός). Όπως η αξιολόγηση στο Δημόσιο δε βελτίωσε τις υπηρεσίες για τον λαό, έτσι και η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών δε σκοπεύει να βελτιώσει το σχολείο, να λύσει υπαρκτά προβλήματα μέσα στην τάξη. Γι’ αυτό καμία κυβέρνηση δεν προχώρησε ποτέ σε ουσιαστική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών.

Το νομοσχέδιο-έκτρωμα αφορά κάθε εργάτη και υπάλληλο γιατί στοχεύει στα παιδιά του, συνολικά στη νέα γενιά. Δε βελτιώνεται. Πρέπει να πάει στα σκουπίδια! Αποτελεί συνέχεια όλων των προηγούμενων αντιεκπαιδευτικών νόμων (Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής, Επαγγελματική Εκπαίδευση, Εργαστήρια Δεξιοτήτων).

Διεκδικούμε:

  • Όλα τα σχολεία να έχουν επαρκή κρατική χρηματοδότηση και στήριξη, με σύγχρονες υποδομές, εργαστήρια και εξοπλισμό. Να μη βάζει ο γονιός το χέρι στην τσέπη για να μορφωθεί το παιδί του.
  • Ολόπλευρη μόρφωση, σύγχρονα, επιστημονικά θεμελιωμένα και κατανοητά σχολικά βιβλία και αναλυτικά προγράμματα, ίδια για όλα τα παιδιά.
  • Μέτρα για την έναρξη της νέας σχολική χρονιάς, τώρα να εξασφαλιστούν κατάλληλες αίθουσες, να αραιώσουν οι μαθητές στις τάξεις, να εξασφαλιστεί η καθαριότητα στα σχολεία, να γίνουν προσλήψεις εκπαιδευτικών με βάση τα πραγματικά κενά και τις ανάγκες.

 

 Εργάτη κάνε υπόθεση δική σου το μέλλον και τη μόρφωση που θα έχει το παιδί σου!

 

 

 

 

Περισσότερα

Κινητοποιήσεις σε ΚΑΤ – Ευγαγγελισμό ενάντια στις φιέστες για τα επί πληρωμη απογευματινά χειρουργεία ΒΙΝΤΕΟ ΦΩΤΟ

Κινητοποιήσεις πραγματοποίησαν οι εργαζόμενοι στα νοσοκομεία ΚΑΤ και Ευαγγελισμός ενάντια στις φιέστες της κυβέρνησης για...

ΠΑΜΕ Τύπου- ΜΜΕ: Άμεση αγωνιστική διεκδικητική δράση ενάντια στην κατάργηση του 5νθημερου

Άμεση αγωνιστική διεκδικητική δράση ενάντια στην κατάργηση του 5νθημερου και για ΣΣΕ με πραγματικές...

Ανακοίνωση για τους εργαζόμενους στις ηλεκτρονικές πλατφόρμες

ΤΟ «ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟ» ΜΟΝΤΕΛΟ ΣΤΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΡΤΗΜΕΝΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ ΤΟΥ 8ΩΡΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΩΝ...