6 Απρίλη – 2Η ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ ΤΟΥ Π.Α.ΜΕ.

Δημοσιεύτηκε στις

 

Όπως είναι γνωστό, το ερχόμενο Σάββατο στις 6 Απρίλη 2002, στο κλειστό Γήπεδο Μπάσκετ ΝΗΑΡ ΗΣΤ της Καισαριανής , θα πραγματοποιηθεί η 2Η ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ ΤΟΥ Π.Α.ΜΕ.

Οι εργασίες του, αισιοδοξούμε ότι θα αποτελέσουν ένα σημαντικό βήμα στην οργάνωση της πάλης της Εργατικής Τάξης και στην προοπτική του Εργατικού Συνδικαλιστικού Κινήματος.

Τη Συνδιάσκεψη θα τιμήσουν με την παρουσία τους Αντιπροσωπείες Ταξικών Συνδικαλιστικών Κινημάτων από άλλε χώρες.

Μέχρι στιγμής, έχουν δηλώσει τη συμμετοχή τους οι :

  1. Παγκόσμια Συνδικαλιστική Ομοσπονδία (Π.Σ.Ο)

  2. Παγκύπρια Εργατική Ομοσπονδία (Π.Ε.Ο)

  3. CGT Κούβας

  4. CGT Βιετνάμ

  5. TUΜTIS Τουρκίας

  6. TUF Παλαιστίνης

  7. RDB Ιταλίας

  8. LAB Βάσκων

  9. ZENROREN Ιαπωνίας

  10. CGT Γιουγκοσλαβίας

  11. OGB Αυστρίας

  12. SABENA Βελγίου

  13. TUF Ουκρανίας

Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

Περισσότερα

Aπεργιακή συγκέντρωση των εργαζομένων στις Κατασκευές ΒΙΝΤΕΟ ΦΩΤΟ

Σε απεργία προχώρησαν σήμερα οι οικοδόμοι για ουσιαστικά μέτρα υγείας και ασφάλειας, 7ωρο -...

Απεργιακή συγκέντρωση στο υπ.Οικονομικών των εργαζομένων στις Περιφέρειες ΒΙΝΤΕΟ ΦΩΤΟ

Σε απεργιακή συγκέντρωση στο υπ. Οικονομικών προχώρησαν σήμερα και οι εργαζόμενοι στις Περιφέρειες, με...

Απεργιακή συγκέντρωση στον ΣΕΒ από τους εργαζόμενους σε Τρόφιμα Ποτά ΒΙΝΤΕΟ ΦΩΤΟ

Με απεργιακή συγκέντρωση στα γραφεία του ΣΕΒ,οι εργαζόμενοι στον κλάδο των Τροφίμων - Ποτών,διεκδίκησαν...