6 Απρίλη – 2Η ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ ΤΟΥ Π.Α.ΜΕ.

Δημοσιεύτηκε στις

 

Όπως είναι γνωστό, το ερχόμενο Σάββατο στις 6 Απρίλη 2002, στο κλειστό Γήπεδο Μπάσκετ ΝΗΑΡ ΗΣΤ της Καισαριανής , θα πραγματοποιηθεί η 2Η ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ ΤΟΥ Π.Α.ΜΕ.

Οι εργασίες του, αισιοδοξούμε ότι θα αποτελέσουν ένα σημαντικό βήμα στην οργάνωση της πάλης της Εργατικής Τάξης και στην προοπτική του Εργατικού Συνδικαλιστικού Κινήματος.

Τη Συνδιάσκεψη θα τιμήσουν με την παρουσία τους Αντιπροσωπείες Ταξικών Συνδικαλιστικών Κινημάτων από άλλε χώρες.

Μέχρι στιγμής, έχουν δηλώσει τη συμμετοχή τους οι :

  1. Παγκόσμια Συνδικαλιστική Ομοσπονδία (Π.Σ.Ο)

  2. Παγκύπρια Εργατική Ομοσπονδία (Π.Ε.Ο)

  3. CGT Κούβας

  4. CGT Βιετνάμ

  5. TUΜTIS Τουρκίας

  6. TUF Παλαιστίνης

  7. RDB Ιταλίας

  8. LAB Βάσκων

  9. ZENROREN Ιαπωνίας

  10. CGT Γιουγκοσλαβίας

  11. OGB Αυστρίας

  12. SABENA Βελγίου

  13. TUF Ουκρανίας

Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

Περισσότερα

Νεο τεύχος “Πανεργατικής” – 24 Ιούνη, Απεργίες για Μισθούς – ΣΣΕ – Ένσημα – Υγεία και Ασφάλεια

  Την απεργιακή τους φωνή ένωσαν στις 24 Ιούνη οι απεργοί σε τρεις από τους μεγαλύτερους κλάδους της...

Η παιδική εκπομπή του ΠΑΜΕ Αγριόχηνες το Σάββατο 27 Ιουνίου

Το Σάββατο 27 Ιουνίου 2026, στις 9.00 το πρωί στο ραδιοφωνικό σταθμό Θεσσαλονίκης 904 αριστερά...

27 Ιούνη Λαϊκό γλέντι του ΠΑΜΕ στο Άλσος Νέας Σμύρνης με τον Βαγγέλη Κορακάκη, το συγκρότημά του και παραδοσιακό συγκρότημα

Λαϊκό γλέντι του ΠΑΜΕ στο Άλσος Νέας Σμύρνης με τον Βαγγέλη Κορακάκη, το συγκρότημά...