Το σωματείο των εργαζομένων του ξενοδοχείου Μετροπόλιταν καταγγέλλει το κράτος-δολοφόνο του Ισραήλ

Δημοσιεύτηκε στις

 

Το σωματείο των εργαζομένων του ξενοδοχείου Μετροπόλιταν στη συνεδρίαση του σήμερα μεταξύ των άλλων καταγγέλλει το κράτος-δολοφόνο του Ισραήλ, το οποίο για μια ακόμα φορά δείχνει το βάρβαρο πρόσωπό του συλλαμβάνοντας και φυλακίζοντας νέα παιδιά μόνο και μόνο επειδή υπερασπίζονται τα σπίτια τους.

Η φυλάκιση της 16χρονης Παλαιστίνιας είναι επίθεση ενάντια σε κάθε νέο που αγωνίζεται για το δικαίωμά του στη μόρφωση, στη δουλειά. Είναι επίθεση στο δικαίωμα κάθε νέου να ζει στον τόπο του χωρίς ιμπεριαλιστικές επεμβάσεις και πολέμους.

Το σωματείο των εργαζομένων του ξενοδοχείου Μετροπόλιταν εκφράζουμε την αλληλεγγύη μας στα παιδιά της Παλαιστίνης απαιτούμε την άμεση απελευθέρωση της 16χρονης Άχεντ Ταμίμι και όλων των Παλαιστίνιων πολιτικών κρατουμένων.

 

Για το διοικητικό συμβούλιο

 

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...