Το Εργατικό Κέντρο Κεφαλονιάς Ιθάκης στηρίζει τη 48ωρη απεργία των εργαζόμενων στον ΟΤΕ που έχει προκηρύξει η ΟΜΕ-ΟΤΕ για τις 30 και 31 Οκτώβρη

Δημοσιεύτηκε στις

Το Εργατικό Κέντρο στηρίζει τη 48ωρη απεργία των εργαζόμενων στον ΟΤΕ που έχει προκηρύξει η ΟΜΕ-ΟΤΕ για τις 30 και 31 Οκτώβρη .Καλούμε τους εργαζόμενους του ΟΤΕ και εδώ στην Κεφαλονιά να συμμετάσχουν στην κλαδική απεργία διεκδικώντας νέα ΣΣΕ απαιτώντας επαναφορά όλων των απωλειών των προηγούμενων χρόνων .Να κάνουν οι εργαζόμενοι στην άκρη τον εργοδοτικό κυβερνητικό συνδικαλισμό και σε κοινό μέτωπο με τους εργαζόμενους των άλλων κλάδων να διεκδικήσουν:

  • Κατάργηση των ελαστικών σχέσεων εργασίας που η COSMOTE εφαρμόζει κατακόρον

  • Προσλήψεις που να καλύπτουν τις αυξανόμενες ανάγκες σταματώντας έτσι την εντατικοποίηση που επικρατεί στον κλάδο.

  • Φθηνές τηλεπικοινωνίες για το λαό σε κοινό μέτωπο με τους εργαζόμενους και των άλλων εταιρειών.

 

Οι εργαζόμενοι να δείξουν τη δύναμή τους είναι αυτοί που κάνουν κερδοφόρα την COSMOTE που χάριν του αντεργατικού πλαισίου και της σημερινής κυβέρνησης έχει τσακίσει τους μισθούς και τα δικαιώματα των εργαζόμενων , είναι άλλωστε γνωστή η στήριξη της κυβέρνησης όσο και της Ε.Ε. στους μονοπωλιακούς ομίλους.

 ΚΑΝΕΙΣ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΜΕ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΜΑΣ ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ-ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΛΑΪΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ

 

 

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

Περισσότερα

Αγωνιστικό Μέτωπο στην ΟΤΟΕ: Για την έρευνα της ΟΤΟΕ και τα ανησυχητικά της ευρήματα

Αυξημένος φόρτος εργασίας και πιεστικές προθεσμίες, ανεπάρκεια μισθών, επαγγελματική εξουθένωση, προβληματικό εργασιακό περιβάλλον, προβληματικές...

Σωματείο Εργαζομένων Εργαστηρίου Ειδικής Αγωγής «ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ»: 26 Ιουνίου παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπ. Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας

Παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας την Παρασκευή 26 Ιουνίου στις 10 το...