Σωματείο Τηλεπικοινωνιών : Για τη νέα δολοφονική επίθεση των ναζιστών της Χρυσής Αυγής σε φοιτητή

Δημοσιεύτηκε στις

Η νέα δολοφονική επίθεση των ναζιστών της Χρυσής Αυγής εις βάρος νεαρού φοιτητή στους Αμπελόκηπους αναδεικνύει, για πολλοστή φορά, τον εγκληματικό της χαρακτήρα που είναι αποτέλεσμα της ναζιστικής – ρατσιστικής ιδεολογίας της.

Οι χρυσαυγίτες, ως ναζιστές, αποτελούν τα μαντρόσκυλα των μεγαλοεπιχειρηματιών, των βιομηχάνων, των εφοπλιστών όλων όσων, δηλαδή, πλουτίζουν από τον κόπο και τον ιδρώτα των εργαζομένων. Για τους μεγαλοεργοδότες και τα συμφέροντά τους κάνουν συνεχείς παρεμβάσεις μέσα στη βουλή ενώ έξω από αυτή αποκαλύπτουν το εγκληματικό τους πρόσωπο σε αγωνιστές – συνδικαλιστές, σε πρωτοπόρους εργαζόμενους, σε μετανάστες, σε πρόσφυγες, σε φοιτητές.

Το ΣΕΤΗΠ καλεί όλους τους εργαζόμενους του κλάδου να απομονώσουν και να καταδικάσουν τους χρυσαυγίτες ως εγκληματίες και υπηρέτες των εκμεταλλευτών και του συστήματός τους που γεννά τη ανεργία, τη φτώχια και τον πόλεμο.

Περισσότερα

Αγωνιστικό Μέτωπο στην ΟΤΟΕ: Για την έρευνα της ΟΤΟΕ και τα ανησυχητικά της ευρήματα

Αυξημένος φόρτος εργασίας και πιεστικές προθεσμίες, ανεπάρκεια μισθών, επαγγελματική εξουθένωση, προβληματικό εργασιακό περιβάλλον, προβληματικές...

Σωματείο Εργαζομένων Εργαστηρίου Ειδικής Αγωγής «ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ»: 26 Ιουνίου παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπ. Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας

Παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας την Παρασκευή 26 Ιουνίου στις 10 το...