Συνδικάτο Οικοδόμων Αθήνας : Συνέχιση των κινητοποιήσεων των εργαζομένων στο εργοτάξιο του Αστέρα Βουλιαγμένης με 48ωρη απεργία

Δημοσιεύτηκε στις

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η σημερινή Γενική Συνέλευση των εργαζομένων στο εργοτάξιο ανακαίνισης του Αστέρα Βουλιαγμένης. Οι εργαζόμενοι συζήτησαν με το Συνδικάτο για τις εξελίξεις γύρω από την υπογραφή σύμβασης, με πρόσφατες τις αυξήσεις στους οικοδόμους στον Άκτωρα.

Στη συζήτηση που έγινε, οι εργαζόμενοι, μαζί με το Συνδικάτο Οικοδόμων Αθήνας, αποφάσισαν τη συνέχιση των κινητοποιήσεων με 48ωρη απεργία την Τετάρτη 24 και Πέμπτη 25 Γενάρη 2018, δηλώνοντας την αποφασιστικότητά τους να παλέψουν με όλους τους τρόπους για την υπογραφή εργοταξιακής σύμβασης με αυξήσεις και στους εργαζόμενους στους υπεργολάβους του έργου και συμβάλλοντας έτσι, στο μερίδιο που τους αναλογεί, στην υπογραφή Παναττικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας.

 Για τη Διοίκηση

 

 

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...