Συνδικάτο Οικοδόμων Αθήνας : Συμμετέχουν στην απεργία οι συνάδελφοι στην κατασκευή του Μουσείου Γουλανδρή, στην ανάπλαση του Φαλήρου και στα 8μηνα του Δήμου Χαλανδρίου

Δημοσιεύτηκε στις

Οι εργαζόμενοι στα εργοτάξια της κατασκευής του Μουσείου Γουλανδρή στο Παγκράτι και της ανάπλασης του Φαλήρου αποφάσισαν τη συμμετοχή τους στην 24ωρη απεργία της Πέμπτης 14 Δεκέμβρη 2017 και στη συγκέντρωση στην Ομόνοια στις 10.30 π.μ. μαζί με το Συνδικάτο Οικοδόμων Αθήνας, έτσι ώστε να διατρανώσουν μαζικά και μαχητικά την αντίθεσή τους στην προσπάθεια της κυβέρνησης για χτύπημα του απεργιακού δικαιώματος, αλλά και μπροστά στον αγώνα που δίνουν για την υπογραφή εργοταξιακής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας με αυξήσεις σε μισθούς και μεροκάματα και για μια σειρά άλλα δικαιώματα.

Απόφαση για συμμετοχή στην απεργία, αλλά και στην απεργιακή συγκέντρωση με ξεχωριστό μπλοκ δίπλα στο μπλοκ του Συνδικάτου, πήραν και οι συνάδελφοι οικοδόμοι στα 8μηνα προγράμματα του Δήμου Χαλανδρίου, έπειτα από συνέλευση που πραγματοποίησαν.

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...