Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Λαυρίου : Συγκέντρωση – Ενημέρωση για το ασφαλιστικό λαιμητόμο

Δημοσιεύτηκε στις

Συνάδελφοι, το Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Λαυρίου καλεί όλους τους εργαζόμενους, άνεργους, συνταξιούχους, επαγγελματίες σε συγκέντρωση-ενημέρωση για το ασφαλιστικό.

Την Τετάρτη 13 Γενάρη 6:30μμ στο π. Μηχανουργείο.

 Η κυβέρνηση συνεχίζει να κοροϊδεύει τον λαό με το να επικαλείται ότι δεν θα θιγούν οι συντάξεις και τα ασφαλιστικά δικαιώματά μας.

ΛΕΝΕ ΨΕΜΑΤΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΤΕ.

Το νέο ασφαλιστικό-έκτρωμα τους πιάνει όλους!!. Και αυτούς που θα βγουν στην σύνταξη αλλά και τους συνταξιούχους.

Στην συγκέντρωση θα γίνει πλήρη ενημέρωση για το τι μας ετοιμάζουν και σχέδιο δράσης για να ανατρέψουμε τα σχέδιά τους.

 

ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ

ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΦΤΙΑΧΤΗΚΕ ΜΕ ΑΙΜΑ ΕΡΓΑΤΩΝ

ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ ΤΟ ΔΙΑΛΥΟΥΝ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟΚΡΑΤΩΝ

 

Η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ

ΠΑΡΤΕ ΜΕΡΟΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ

 

 Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ

Περισσότερα

Ομοσπονδία Μεταλλωρύχων Ελλάδας: Νέο εργατικό ατύχημα σε λατομείο

ΝΕΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΣΕ ΛΑΤΟΜΈΙΟ ΣΤΟ ΒΩΜΟ ΤΟΥ ΚΕΡΔΟΥΣ ΤΩΝ ΕΡΓΟΔΟΤΩΝ  Άλλο ένα εργατικό ατύχημα...

Κλαδικό Συνδικάτο Ποτών Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Όλοι στην Πανελλαδική απεργία 24 Ιούνη

ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ- ΚΛΑΔΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΕΤΑΡΤΗ 24 ΙΟΥΝΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΗ ΒΙ.ΠΕ. ΠΑΤΡΩΝ (ΚΟΜΒΟΣ...