Γιγαντοπανό αναρτήθηκε από το Εργατικό Κέντρο Σάμου στο κτίριο του Ξενία στην παραλιακή της πόλης Σάμου.

Δημοσιεύτηκε στις

Γιγαντοπανό αναρτήθηκε από το Εργατικό Κέντρο Σάμου στο κτίριο του Ξενία στην παραλιακή της πόλης Σάμου.

Κάλεσμα μαζικής συμμετοχής στην αυριανή απεργία και συγκέντρωση στις 10πμ απευθύνουν το Εργατικό Κέντρο και τα σωματεία με συνθήματα “στο γύψο δε θα βάλετε την απεργία, καμιά υποταγή στην εργοδοσία”, “κανένα σπίτι σε χέρια τραπεζίτη”.

Με συλλαλητήρια σε Βαθύ – Καρλόβασι, συσκέψεις μελών των σωματείων, εξορμήσεις και ομιλίες σε μεγάλους χώρους δουλειάς (Αεροδρόμιο, ΔΕΗ, ΕΟΣΣ, τράπεζες, χονδρεμπορικά, σούπερ-μάρκετ κ.λπ.) συνεχίζεται καθημερινά η δράση του Εργατικού Κέντρου και των σωματείων.

Χαρακτηριστικό συμπέρασμα που βγαίνει αβίαστα απ’ όλους τους εργαζόμενους, είναι η οργή για την κοροϊδία της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ που όχι μόνο δεν έσκισε τα μνημόνια, αλλά προχώρησε κάνοντας τη βρώμικη δουλειά υπέρ του κεφαλαίου που δεν μπορούσαν να κάνουν οι προηγούμενες κυβερνήσεις, βάζοντας χέρι ακόμα και στο δικαίωμα της απεργίας και στα σπίτια του λαού.

 

Η Διοίκηση

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...