Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Λαυρίου : Συγκέντρωση – Ενημέρωση για το ασφαλιστικό λαιμητόμο

Δημοσιεύτηκε στις

Συνάδελφοι, το Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Λαυρίου καλεί όλους τους εργαζόμενους, άνεργους, συνταξιούχους, επαγγελματίες σε συγκέντρωση-ενημέρωση για το ασφαλιστικό.

Την Τετάρτη 13 Γενάρη 6:30μμ στο π. Μηχανουργείο.

 Η κυβέρνηση συνεχίζει να κοροϊδεύει τον λαό με το να επικαλείται ότι δεν θα θιγούν οι συντάξεις και τα ασφαλιστικά δικαιώματά μας.

ΛΕΝΕ ΨΕΜΑΤΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΤΕ.

Το νέο ασφαλιστικό-έκτρωμα τους πιάνει όλους!!. Και αυτούς που θα βγουν στην σύνταξη αλλά και τους συνταξιούχους.

Στην συγκέντρωση θα γίνει πλήρη ενημέρωση για το τι μας ετοιμάζουν και σχέδιο δράσης για να ανατρέψουμε τα σχέδιά τους.

 

ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ

ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΦΤΙΑΧΤΗΚΕ ΜΕ ΑΙΜΑ ΕΡΓΑΤΩΝ

ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ ΤΟ ΔΙΑΛΥΟΥΝ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟΚΡΑΤΩΝ

 

Η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ

ΠΑΡΤΕ ΜΕΡΟΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ

 

 Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ

Περισσότερα

Πανελλήνιο Σωματείο Έκτακτου Προσωπικού: Δελτίο Τύπου και Ψήφισμα γενικής συνέλευσης

Το Πανελλήνιο Σωματείο Έκτακτου Προσωπικού χαιρετίζει τους δεκάδες συναδέλφους και συναδέλφισσες, που συμμετείχαν στη...

Κλαδικό Σωματείο Ενέργειας: Καταγγελια για νέο εργατικό ατύχημα στη Φολέγανδρο

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, Καταγγέλλουμε το νέο εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε στο εργοτάξιο κατασκευής του νέου Υποσταθμού...