Καταγγελία για τα πρόστιμα που επέβαλε ο Δήμαρχος Καλαμάτας στο ΠΑΜΕ

Δημοσιεύτηκε στις

Σε επικοινωνία εκπροσώπου της Ε.Γ. του ΠΑΜΕ με τον δήμαρχο της Καλαμάτας για τα πρόστιμα που επέβαλε και συνεχίζει να επιβάλλει για την ανάρτηση των προπαγανδιστικών υλικών του, ο δήμαρχος ξεπέρασε κάθε όριο προκλητικότητας και θράσους. Δήλωσε ότι εφαρμόζει και θα συνεχίσει να εφαρμόζει το νόμο.

 Καταγγέλλουμε τον δήμαρχο Καλαμάτας για την στάση του αυτή και δηλώνουμε ότι για το ΠΑΜΕ νόμος είναι οι ανάγκες και τα δικαιώματα των εργαζομένων.

 Το ΠΑΜΕ θα συνεχίσει και θα εντείνει την προπαγάνδα για τα αιτήματα των εργαζομένων, κλιμακώνοντας τη δράση του για την σύγκρουση, ρήξη και ανατροπή με την αντιλαϊκή πολιτική της Κυβέρνησης, Ε.Ε. και κεφαλαίου που και ο ίδιος ο δήμαρχος στηρίζει και εφαρμόζει. 

Σε επικοινωνία εκπροσώπου της Ε.Γ. του ΠΑΜΕ με τον δήμαρχο της Καλαμάτας για τα πρόστιμα που επέβαλε και συνεχίζει να επιβάλλει για την ανάρτηση των προπαγανδιστικών υλικών του, ο δήμαρχος ξεπέρασε κάθε όριο προκλητικότητας και θράσους. Δήλωσε ότι εφαρμόζει και θα συνεχίσει να εφαρμόζει το νόμο.

Καταγγέλλουμε τον δήμαρχο Καλαμάτας για την στάση του αυτή και δηλώνουμε ότι για το ΠΑΜΕ νόμος είναι οι ανάγκες και τα δικαιώματα των εργαζομένων.

Το ΠΑΜΕ θα συνεχίσει και θα εντείνει την προπαγάνδα για τα αιτήματα των εργαζομένων, κλιμακώνοντας τη δράση του για την σύγκρουση, ρήξη και ανατροπή με την αντιλαϊκή πολιτική της Κυβέρνησης, Ε.Ε. και κεφαλαίου που και ο ίδιος ο δήμαρχος στηρίζει και εφαρμόζει. 

 

 

 

Περισσότερα

Κοινή απεργιακή συγκέντρωση στο υπ.Εργασίας ΒΙΝΤΕΟ ΦΩΤΟ

Να ζουν και να δουλεύουν με σύγχρονα δικαιώματα απαίτησαν με τη σημερινή τους απεργιακή...

Aπεργιακή συγκέντρωση των εργαζομένων στις Κατασκευές ΒΙΝΤΕΟ ΦΩΤΟ

Σε απεργία προχώρησαν σήμερα οι οικοδόμοι για ουσιαστικά μέτρα υγείας και ασφάλειας, 7ωρο -...

Απεργιακή συγκέντρωση στο υπ.Οικονομικών των εργαζομένων στις Περιφέρειες ΒΙΝΤΕΟ ΦΩΤΟ

Σε απεργιακή συγκέντρωση στο υπ. Οικονομικών προχώρησαν σήμερα και οι εργαζόμενοι στις Περιφέρειες, με...