Εργατικό Κέντρο Φωκίδας : Κήρυξη 24ωρης απεργίας την ημέρα που θα φέρει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ προς ψήφιση στη Βουλή το πολυνομοσχέδιο

Δημοσιεύτηκε στις

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Νομού Φωκίδας αποφάσισε την κήρυξη 24ωρης απεργίας την ημέρα που θα φέρει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ προς ψήφιση στη Βουλή το πολυνομοσχέδιο που περιλαμβάνει τα αντεργατικά μέτρα για το κλείσιμο της 3ης αξιολόγησης. Ανάμεσα στα αντεργατικά-αντιλαϊκά μέτρα περιλαμβάνεται και το χτύπημα του δικαιώματος στην απεργία θέλοντας έτσι η κυβέρνηση να δώσει για λογαριασμό των βιομηχάνων και των μεγαλοεπιχειρηματιών ένα σημαντικό πλήγμα στην οργάνωση των εργατικών αγώνων και των εργατικών διεκδικήσεων.

Καλούμε τα σωματεία να πάρουν αποφάσεις για συμμετοχή και οργάνωση της απεργίας ώστε μπει φρένο στους αντιλαϊκούς σχεδιασμούς της κυβέρνησης.

 

Το Διοικητικό Συμβούλιο

 

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...