Συνδικάτο Τύπου και Χάρτου :Για τις απολύσεις στα Πετρέλαια Καβάλας

Δημοσιεύτηκε στις

Το Συνδικάτο Τύπου και Χάρτου καταδικάζουμε την εργοδοσία της «Energean», που με την  στήριξη της κυβέρνησης απέλυσε 24 εργαζόμενους, ανάμεσα στους οποίους και ολόκληρο το ΔΣ του Σωματείου των εργαζομένων.

Η εργοδοσία της «Energean» εφαρμόζοντας τον νόμο-έκτρωμα Χατζηδάκη ποινικοποιεί τη συνδικαλιστική δράση, στοχοποιεί τους αγωνιζόμενους εργάτες, θέλει να τσακίσει συγκροτημένα δικαιώματα και να επιβάλει τον Μεσαίωνα της ενοικιαζόμενης εργασίας υπονομεύοντας τις συνθήκες και τους όρους υγείας και ασφάλειας.

Εκφράζουμε την αλληλεγγύη μας στους εργαζόμενους στα Πετρέλαια Καβάλας, η επίθεση εναντίον τους στοχεύει ολόκληρη την εργατική τάξη. Στεκόμαστε αποφασιστικά στο πλευρό των συναδέλφων και απαιτούμε άμεση ανάκληση των απολύσεων τους. Καμία δίωξη, καμία ποινικοποίηση των αγώνων των εργατών για το δικαίωμα σε αξιοπρεπή δουλειά με δικαιώματα!

Περισσότερα

Αγωνιστικό Μέτωπο στην ΟΤΟΕ: Για την έρευνα της ΟΤΟΕ και τα ανησυχητικά της ευρήματα

Αυξημένος φόρτος εργασίας και πιεστικές προθεσμίες, ανεπάρκεια μισθών, επαγγελματική εξουθένωση, προβληματικό εργασιακό περιβάλλον, προβληματικές...

Σωματείο Εργαζομένων Εργαστηρίου Ειδικής Αγωγής «ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ»: 26 Ιουνίου παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπ. Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας

Παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας την Παρασκευή 26 Ιουνίου στις 10 το...