Συνδικάτο Μετάλλου Ν. Αττικής : Αλληλεγγύη στους συναδέλφους μεταλλεργάτες του ΚΑΝΤΙΘ

Δημοσιεύτηκε στις

Το Συνδικάτο  Μετάλλου Ν. Αττικής και εργαζομένων Ναυπηγοεπισκευαστικής Βιομηχανίας Ελλάδας εκφράζει την στήριξη και την αλληλεγγύη του στους μεταλλεργάτες του Καντιθ   της Ισπανίας,  στον αγώνα τους για υπογραφή ΣΣΕ με αυξήσεις στους μισθούς.

Συνάδελφοι

Απέναντι στην επίθεση που δεχόμαστε από την εργοδοσία και τις κυβερνήσεις,  την Ε.Ε,  ο δρόμος της πάλης και του αγώνα είναι η απάντηση των εργαζομένων.

Οι μεταλλεργάτες όπως και όλοι οι εργαζόμενοι στηρίζονται στο δίκιο τους και διεκδικούν με ψηλά το κεφάλι να υπογράψουν ΣΣΕ, να  πάρουν με αγώνες μέρος από τον πλούτο που παράγουν.

Με αυτόν τον τρόπο , με σκληρή πάλη , με αγώνες  υπογράψαμε και εμείς ΣΣΕ στην ναυπήγηση και επισκευή πλοίων . 

Είμαστε μαζί σας με  ψηλά την σημαία του αγώνα .

Περισσότερα

Αγωνιστικό Μέτωπο στην ΟΤΟΕ: Για την έρευνα της ΟΤΟΕ και τα ανησυχητικά της ευρήματα

Αυξημένος φόρτος εργασίας και πιεστικές προθεσμίες, ανεπάρκεια μισθών, επαγγελματική εξουθένωση, προβληματικό εργασιακό περιβάλλον, προβληματικές...

Σωματείο Εργαζομένων Εργαστηρίου Ειδικής Αγωγής «ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ»: 26 Ιουνίου παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπ. Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας

Παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας την Παρασκευή 26 Ιουνίου στις 10 το...