Συνδικάτο Φαρμάκου Ν. Αττικής : Μπαίνουμε όλοι στη μάχη!

Δημοσιεύτηκε στις

Οι συνάδελφοι στον κλάδο του Φαρμάκου έστειλαν σήμερα ηχηρό μήνυμα αγώνα ενάντια στο αντεργατικό έκτρωμα

Το Συνδικάτο μας χαιρετίζει την μαζικότατη συμμετοχή των συναδέλφων στην σημερινή πανεργατική απεργία ενάντια και στο αντεργατικό έκτρωμα Χατζηδάκη.

Συμμετοχή που εκφράστηκε και με την μεγαλύτερη μαζικότητα των τελευταίων χρόνων στο μπλοκ του Συνδικάτου στην συγκέντρωση αλλά και στους πάρα πολλούς συναδέλφους που απήργησαν σε διάφορους χώρους του κλάδου, μέσα σε πολύ δύσκολες συνθήκες.

Οι συναδέλφισσες και συνάδελφοι στον κλάδο του Φαρμάκου, όπως και σε άλλους κλάδους, έστειλαν σήμερα ισχυρό μήνυμα αγώνα ενάντια στο αντεργατικό έκτρωμα που έρχεται προς ψήφιση. Έστειλαν ηχηρό μήνυμα οτι αυτό το έκτρωμα δεν παίρνει διορθώσεις ούτε βελτιώσεις! Απορρίπτεται από τους εργαζόμενους και τα συνδικάταΟ σχεδιασμός τους δε θα περάσει! 

Οι συνάδελφοι έστειλαν ξεκάθαρο μήνυμα απεργιακής κλιμάκωσης, ανανεώνουμε το ραντεβού μας για τις 16 Ιουνίου, ημέρα ψήφισης του νομοσχεδίου. Μπαίνουμε όλοι στη μάχη!

Περισσότερα

Συνδικάτο Επισιτισμού-Τουρισμού-Ξενοδοχείων Αττικής: Όλοι στην απεργία 24 Ιούνη

Η εργοδοτική αυθαιρεσία Ξενοδοχειακών ομίλων – εργολάβων και μεγάλων εταιρειών εστίασης ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ! ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ...

Εργατικό Κέντρο Πάτρας: Όλοι στην απεργία 24 Ιούνη στις επιχειρήσεις της ΒΙ.ΠΕ Πατρών

24 ΙΟΥΝΙΟΥ ΝΑ ΝΕΚΡΩΣΟΥΝ ΟΙ ΧΩΡΟΙ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΣΤΗ ΒΙ.ΠΕ. ΠΑΤΡΩΝ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΜΕΤΡΑ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ...