Συνδικάτο Επισιτισμού Τουρισμού Ξενοδοχείων Ν. Κυκλάδων : Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η απεργιακή συγκέντρωση

Δημοσιεύτηκε στις

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η απεργιακή συγκέντρωση στη Σαντορίνη στην πλατεία των Φηρών. Στη συγκέντρωση καλούσε το Συνδικάτο Εργατοϋπαλλήλων Επισιτισμού Τουρισμού Ξενοδοχείων και Συναφών Επαγγελμάτων Επαρχίας Θήρας και η ΕΛΜΕ Θήρας.

Στη συγκέντρωση βρέθηκαν εργαζόμενοι στον επισιτισμό – τουρισμό, δάσκαλοι και καθηγητές, οικοδόμοι οι οποίοι απήργησαν μαζικά από μεγάλο εργοτάξιο στη Σαντορίνη, υπάλληλοι της Εθνικής Τράπεζας της οποίας το κατάστημα έκλεισε λόγω καθολικής συμμετοχής στην απεργία, εκπρόσωπος των εργαζομένων στο Γενικό Νοσοκομείο Θήρας καθώς οι εργαζόμενοι σ’ αυτό δεν μπορούσαν να απεργήσουν λόγω ζητημάτων με το προσωπικό ασφαλείας.

Μίλησαν η πρόεδρος της ΕΛΜΕ Θήρας Ανθή Πατραμάνη, ο αντιπρόεδρος του Συνδικάτου Δημήτρης Καμζελάς, από την Ομάδα Γυναικών Σαντορίνης της ΟΓΕ η Ρούλα Φραγκάκου κι από την Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών Θήρας ο Γιάννης Τσιγγερλιώτης.

Καταδικάσανε όλοι το  αντεργατικό νομοσχέδιο και δήλωσαν ότι θα συνεχίσουν τον αγώνα μέχρι ν’ αποσυρθεί.

 

 

Περισσότερα

Αγωνιστικό Μέτωπο στην ΟΤΟΕ: Για την έρευνα της ΟΤΟΕ και τα ανησυχητικά της ευρήματα

Αυξημένος φόρτος εργασίας και πιεστικές προθεσμίες, ανεπάρκεια μισθών, επαγγελματική εξουθένωση, προβληματικό εργασιακό περιβάλλον, προβληματικές...

Σωματείο Εργαζομένων Εργαστηρίου Ειδικής Αγωγής «ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ»: 26 Ιουνίου παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπ. Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας

Παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας την Παρασκευή 26 Ιουνίου στις 10 το...