Σωματείο Εργαζ. ΝΗ.ΣΕΛ.ΑΝ : Όλοι στη συγκέντρωση 18 Γενάρη για μέτρα προστασίας της υγείας των εργαζομένων

Δημοσιεύτηκε στις

ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΣΥΓΚΈΝΤΡΩΣΗ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΤΡΙΤΗ 18/1 7 ΜΜ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑΤΑΧΥΔΡΟΜΙΟΥ

ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ

 Το σωματείο μας συμμετέχει στην πρωτοβουλία των πρωτοβάθμιων σωματείων της Χαλκίδας για διεκδίκηση μέτρων προστασίας της υγείας των εργαζομένων και του λαού. Υπογράφουμε το κοινό πλαίσιο και στηρίζουμε κάθε κινητοποίηση με αιτήματα σύμφωνα με το περιεχόμενό του.

Παράλληλα συνεχίζουμε την πάλη για συγκεκριμένα μέτρα στον χώρο δουλειάς, όπως κάνουμε από την πρώτη στιγμή.

Περισσότερα

Ομοσπονδία Μεταλλωρύχων Ελλάδας: Όχι στην καταστροφή του μεταλλευτικού εξοπλισμού στα ορυχεία της ΔΕΗ

ΧΑΡΙΣΤΙΚΗ ΒΟΛΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΠΟΛΙΓΝΙΤΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕ ΑΝΑΤΙΝΑΞΗ ΤΟΥ ΜΕΤΑΛΛΕΥΤΙΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΣΤΑ ΟΡΥΧΕΙΑ ΤΗΣ...

Συνδικάτο Επισιτισμού-Τουρισμού-Ξενοδοχείων Αττικής: Όλοι στην απεργία 24 Ιούνη

Η εργοδοτική αυθαιρεσία Ξενοδοχειακών ομίλων – εργολάβων και μεγάλων εταιρειών εστίασης ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ! ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ...