Πανελλήνιος Μουσικός Σύλλογος : Για την Εθνική Λυρική Σκηνή

0
image_pdfimage_print

Η Εθνική Λυρική Σκηνή σε χθεσινό Δελτίο Τύπου ενημερώνει για την πρόθεσή της να συζητήσει για τα Συγγενικά Δικαιώματα των εργαζόμενων μουσικών που δουλεύουν με Συμβάσεις Εργασίας ορισμένου χρόνου ή με Συμβάσεις Έργου σε παραγωγές της Κεντρικής Σκηνής ή της Εναλλακτικής σκηνής της ΕΛΣ.

Από τις 29 Μάρτη το Σωματείο μας έχει απευθυνθεί στη Διοίκηση της Λυρικής Σκηνής ζητώντας να σταματήσει την τακτική απαλλοτρίωσης των Συγγενικών Δικαιωμάτων χωρίς αμοιβή καθώς και ζητήματα που αφορούν το χαρακτήρα και τους όρους των Συμβάσεων που υπογράφουν μουσικοί με την ΕΛΣ. Από τότε έως σήμερα παρόλη την επιμονή μας και την υποχρέωσή τους ως Δημόσιος Φορέας να απαντούν σε όλα τα αιτήματα ακόμα και απλών πολιτών, αρνούνται να απαντήσουν στο Σωματείο μας για όλα αυτά τα σοβαρά ζητήματα που έχει θέσει. Συγχρόνως συνεχίζουν να ασκούν πιέσεις σε συναδέλφους μουσικούς να υπογράψουν Συμβάσεις που παραχωρούν χωρίς αμοιβή τα Συγγενικά τους Δικαιώματα. Σε περίπτωση που δεν τις υπογράφουν τους δείχνουν το δρόμο της εξόδου.

Η Διοίκηση της Λυρικής οφείλει να απαντήσει άμεσα στα δίκαια αιτήματα δεκάδων μουσικών που συμμετέχουν στις παραγωγές της και στο Σωματείο μας που τους εκπροσωπεί. Να σταματήσει τις επικοινωνιακές φιέστες με επιχειρησιακά Σωματεία που αντικειμενικά λόγω του καταστατικού τους δε μπορούν να εκπροσωπήσουν τους μουσικούς που διεκδικούν και αντίστοιχα να υπογράψουν Συλλογική Σύμβαση που να τους περιλαμβάνει.

Όταν η Λυρική μας καλέσει σε διάλογο εμείς θα καταθέσουμε συγκεκριμένα αιτήματα που έχουμε ετοιμάσει σε συνεργασία με μουσικούς που έχουν πλήρη εικόνα των ως τώρα Συμβάσεων.

Αν η Διοίκηση της Λυρικής πραγματικά ενδιαφέρεται για τη δίκαιη μεταχείριση των μουσικών στις παραγωγές της, ας κάνει δεκτά αυτά τα αιτήματα με άμεση απόφαση του Διοικητικού της Συμβουλίου.

Τέλος, να σταματήσει άμεσα τη προσπάθεια πίεσης που ασκεί σε μουσικούς να υπογράψουν από τώρα καταχρηστικές Συμβάσεις για μελλοντικές της παραγωγές.

Share.

Comments are closed.