Πανελλήνια Ομοσπονδία Λογιστών : Συνεχίζουμε ακόμα πιο δυναμικά, μαχητικά, μαζικά

Δημοσιεύτηκε στις

Το Διοικητικό συμβούλιο της ΠΟΛ στην συνεδρίαση του το Σάββατο 12 Ιουνίου αποφάσισε την κλιμάκωση του αγώνα μας εναντία στο αντεργατικό νομοσχέδιο της Κυβέρνησης, προκηρύσσοντας 24ωρη Πανελλαδική Απεργία για τον κλάδο μας την Τετάρτη 16 Ιουνίου 2021.

Οι μεγαλειώδεις συγκεντρώσεις των συνδικάτων στις 10 Ιουνίου σε όλες τις πόλεις τις χώρας, δείχνουν την αποφασιστικότητα της εργατικής τάξης να αντιπαλέψει αυτό το νομοσχέδιο – έκτρωμα, κόντρα  σε απεργοσπαστικούς μηχανισμούς, στην εργοδοτική τρομοκρατία, στην κυβερνητική ρητορεία που θέλει να κάνει το άσπρο μαύρο, κόντρα στην εργοδοτική πλειοψηφία της ΓΣΕΕ

Συνεχίζουμε ακόμα πιο δυναμικά, μαχητικά, μαζικά 

  • Σπάμε το κλίμα εφησυχασμού – αναμονής που καλλιεργεί η κυβέρνηση και η ηγεσία της ΓΣΕΕ.
  • Σπάμε το κλίμα ηττοπάθειας και του «θα λογαριαστούμε μετά».

Η κυβέρνηση επιδιώκει να επιβάλει τις ανατροπές του αιώνα! Να καταργήσει το 8ωρο που καταχτήθηκε πριν έναν αιώνα στην Ελλάδα μέσα από σκληρούς και αιματηρούς αγώνες και ενώ η παραγωγικότητα της εργασίας έχει εκτοξευθεί από τότε. Με ψέματα επιδιώκει να κρύψει ότι διαμορφώνει μια ζωή κόλαση για όλους τους εργαζόμενους, απογειώνει την κινητικότητα και την ευελιξία της ζωής μας για τις ανάγκες των εργοδοτών, χτυπά την Κυριακή αργία, μειώνει το εισόδημα, βάζει ουσιαστικά εμπόδια στη δράση των συνδικάτων και να καταργήσουν επί της ουσίας το απεργιακό δικαίωμα.

Καλούμε τα σωματεία του κλάδου μας να συνεδριάσουν άμεσα και να λάβουν αποφάσεις για την απεργία. Καλούμε τα σωματεία και τις επιτροπές λογιστών σε κάθε πόλη με αυταπάρνηση και αυτοθυσία να οργώσουμε τους χώρους δουλειάς, της γειτονιές μας, να σημάνει συναγερμός. Να αποσυρθεί άμεσα το αντεργατικό νομοσχέδιο.

Δεν υποχωρούμε. Η κυβέρνηση να πάρει πίσω αυτό το τερατούργημα.

Δούλοι του 21ου αιώνα δεν θα γίνουμε!

 

ΟΛΟΙ στην Απεργία στις 16 Ιουνίου και στα συλλαλητήρια σε όλες τις πόλεις της Ελλάδας

Περισσότερα

Κλαδικό Σωματείο Ενέργειας: Καταγγελια για νέο εργατικό ατύχημα στη Φολέγανδρο

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, Καταγγέλλουμε το νέο εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε στο εργοτάξιο κατασκευής του νέου Υποσταθμού...

Συνδικάτο Γάλακτος Τροφίμων Ποτών Αν. Μακεδονίας – Θράκης: Παρέμβαση του συνδικάτου στην εταιρεία ANANIADIS FOODS στην Καβάλα

Παρέμβαση πραγματοποίησε το Συνδικάτο Γάλακτος Τροφίμων και Ποτών Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης μαζί με...