Ομοσπονδία Τροφίμων Ποτών : Σύσκεψη με μετανάστες εργάτες γης στα Μέγαρα

Δημοσιεύτηκε στις

Σύσκεψη πραγματοποίησε σήμερα η επιτροπή Θριασίου και η επιτροπή μεταναστών εργατων γης στα Μέγαρα του Συνδικάτου Γάλακτος Τροφίμων Ποτών Αττικής, με αντιπροσωπεία των μεταναστών εργατών γης της περιοχής. 

Στο επίκεντρο της σύσκεψης βρέθηκαν:

 η προσπάθεια για υπογραφή ΣΣΕ με αυξήσεις στα μεροκάματα, 

η βελτίωση των συνθηκών υγιεινης και ασφαλείας στην εργασία, 

η αναγκαιότητα έκδοσης νομιοποιητικων εγγραφων για ολους τους εργαζόμενους, 

η εκδοση ΑΜΚΑ, 

η  ασφαλιστική τους κάλυψη, ιατροφαρμακευτικη και συνταξιοδοτική με διακρατικές συμφωνίες που θα εξασφαλίζει τη συνέχεια της, 

να μπορούν να πάνε τα παιδιά τους στο σχολείο, μερα εργασίας και ένσημο, να δοθεί λυση στα προβλήματα στέγασης και καθαριοτητας στη διαμονή τους και ενίσχυση ολων των δομων υγείας στην περιοχη που να καλύπτουν τις ανάγκες όλων των εργατων, ελληνων και μεταναστων.

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνηστε με τον Γιάννη Σχοινα και τον Παναγιώτη Προφύρη. 

Περισσότερα

Αγωνιστικό Μέτωπο στην ΟΤΟΕ: Για την έρευνα της ΟΤΟΕ και τα ανησυχητικά της ευρήματα

Αυξημένος φόρτος εργασίας και πιεστικές προθεσμίες, ανεπάρκεια μισθών, επαγγελματική εξουθένωση, προβληματικό εργασιακό περιβάλλον, προβληματικές...

Σωματείο Εργαζομένων Εργαστηρίου Ειδικής Αγωγής «ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ»: 26 Ιουνίου παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπ. Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας

Παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας την Παρασκευή 26 Ιουνίου στις 10 το...