Ομοσπονδία Φαρμάκου : 29 Γενάρη Παλεύουμε για τη ζωή, τη δουλειά και τα δικαιώματά μας

Δημοσιεύτηκε στις

Παλεύουμε για τη ζωή, τη δουλειά και τα δικαιώματά μας!

Σάββατο 29 Γενάρη,  συγκέντρωση στις 11 π.μ. στην Ομόνοια και πορεία προς το Σύνταγμα.

H Ομοσπονδία μας, στηρίζει και συμμετέχει στη μεγάλη πορεία Πάτρα – Αθήνα που διοργανώνει η δημοτική αρχή της Πάτρας με τη στήριξη των μαζικών φορέων.

Θέλουμε οι εργαζόμενοι του κλάδου, που καθημερινά δίνουμε μέσα στους χώρους δουλειάς μάχες, να ενώσουμε τη φωνή μας με τους εργαζόμενους, τους αυτοαπασχολούμενους, τους αγρότες, τη νεολαία, για να διεκδικήσουμε τα αυτονόητα, την προστασία της ζωής και της υγείας μας από την πανδημία, ενάντια στην ακρίβεια, μέτρα για την ενίσχυση της δημόσιας δωρεάν Υγείας, επίταξη των ιδιωτικών κλινικών, αυξήσεις και υπογραφή συμβάσεων που να ικανοποιούν τις σημερινές μας ανάγκες. Να ενώσουμε τη φωνή μας με όλους τους εργαζόμενους της χώρας και τα φτωχά λαϊκά στρώματα, ενάντια σε κυβερνήσεις – ΕΕ – εργοδότες, που φροντίζουν με την άσκηση της πολιτικής τους να βγάζουν αμύθητα κέρδη και οι εργαζόμενοι να χάνουν συνεχώς δικαιώματα. Με αυτήν την πρωτοβουλία να δείξουμε ότι έχουμε τη δύναμη να τους σταματήσουμε και να διεκδικήσουμε το δίκιο μας.

Καλούμε τα Σωματεία του κλάδου μας να πάρουν αποφάσεις στήριξης και να τις κοινοποιήσουν στην Ομοσπονδία μας.

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...