Ο συνωστισμός στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς στην Ιταλία

Όπως και στην Ελλάδα, και στην Ιταλία που έχει θρηνήσει ήδη χιλιάδες νεκρούς από την πανδημία, οι κυβερνώντες μιλούν για «ατομική ευθύνη» απέναντι στην πανδημία ενώ ταυτόχρονα στοιβάζουν χιλιάδες κόσμου στα ελλιπή και ανεπαρκή Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. ΜΜΜ που σε πολλές περιοχές ήδη διαχειρίζονται ιδιωτικές εταιρείες.

Η Συνδικαλιστική οργάνωση USB Ιταλίας δημοσίευσε ένα βίντεο χαρακτηριστικό για την κατάσταση στα ΜΜΜ σε συνθήκες πανδημίας και ειδικότερα για την κατάσταση που αντιμετωπίζουν εργαζόμενοι, αλλά και μαθητές που προσπαθούν να πάνε στα σχολεία που άνοιξαν. Αυτή είναι η κατάσταση: https://youtu.be/Z5SssVjQa3k

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η USB για την Ιταλία «ο λεγόμενος «συντελεστής πληρότητας οχήματος» υπερβαίνει κατά πολύ το όριο του 80%. Ένα όριο που κανείς δεν έχει την παραμικρή πρόθεση να ελέγξει. Ενώ, οι οδηγοί που καταγγέλλουν ότι έχει ξεπεραστεί το όριο απειλούνται με πειθαρχικές κυρώσεις, αν όχι με απολύσεις». Ενώ ταυτόχρονα οι ιδιωτικές εταιρείες που εκτελούν τοπικές δημόσιες μεταφορές, συνεχίζουν την κερδοφορία τους, καθώς τους έχει καταβληθεί το 100% των προβλεπόμενων για την τρέχουσα χρονιά και επιπλέον 900 εκατομμύρια ευρώ για να αντισταθμίσουν χαμένα έσοδα.

Και στην Ελλάδα αντίστοιχη κατάσταση αντιμετωπίζουν χιλιάδες κόσμου που προσπαθούν καθημερινά να μετακινηθούν προς τις δουλειές του καθώς και οι οδηγοί των ΜΜΜ.

Απέναντι στις καταγγελίες των εργαζομένων η Κυβέρνηση της Ιταλίας απαντά με απαγορεύσεις απεργιακών κινητοποιήσεων και συνδικαλιστικών δράσεων.

Όπως και στην Ελλάδα δηλαδή

ΤΩΡΑ ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ

Τώρα να αυξηθούν τα δρομολόγια στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς ιδίως τις ώρες αιχμής. Εδώ και τώρα να γίνουν προσλήψεις μόνιμου προσωπικού με πλήρη δικαιώματα. Επισκευή και ανανέωση του στόλου με αγορά οχημάτων για να καλύψουν τις ανάγκες σε όλη τη χώρα. Μείωση της τιμής των εισιτηρίων κατά 50%. Επίταξη των ΚΤΕΛ και άλλων ιδιωτικών μέσων για την ικανοποίηση έκτακτων αναγκών στη μεταφορά.