Νομαρχιακό Τμήμα Χίου της ΑΔΕΔΥ: Αγώνα για την υγεία και τη ζωή και την υγεία των νησιωτών

Δημοσιεύτηκε στις

ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΩΝ ΝΗΣΙΩΤΩΝ

ΤΑ ΑμεΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΣΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥΣ ΚΑΙΑΔΕΣ

            Το ΝΤ Χίου της ΑΔΕΔΥ καλεί τα Σωματεία της δύναμής του να στηρίξουν  την πανελλαδική μέρα δράσης για τα ΑμεΑ, αύριο, Σάββατο 18/6  στις 10:30πμ στην πλατεία Βουνακίου. Για τη Χίο η συμβολική αυτή μέρα, να μετατραπεί σε βήμα διαμαρτυρίας – διεκδίκησης και ταυτόχρονα καταδίκης της πολιτικής που εμπορευματοποιεί την υγεία του λαού, καταδικάζοντάς τον στην ακρίβεια, στους αδυσώπητους ανταγωνισμούς και τους ιμπεριαλιστικούς πολέμους.

            Καλούμε σε άμεση δράση ώστε να δοθεί τώρα λύση στη λειτουργία του μαστογράφου, του αξονικoύ και μαγνητικού τομογράφου στο Νοσοκομείο. Να στελεχωθεί πλήρως το Νοσοκομείου και η ΠΦΥ με βάση τα αιτήματα του σωματείου του ΣΕΣΝΟΧ των εκπροσώπων των ΑμεΑ στο Β. Αιγαίο και τη Χίο. Η κατάσταση αυτή είναι διαχρονική, αποτέλεσμα των πολιτικών που εφάρμοσαν όλες οι κυβερνήσεις.

            Οι νησιώτες απαιτούν να ζήσουν στα νησιά τους απολαμβάνοντας όλες τις σύγχρονες δυνατότητες της επιστήμης στην Υγεία χωρίς να επωμίζονται έξοδα  και ταλαιπωρία στην ιδιωτική υγεία και σε ταξίδια.

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...