Κλαδικό Σωματείο Χρηματοπιστωτικού: Στήριξη του αγώνα των εργαζομένων στην e food

Δημοσιεύτηκε στις

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,

Το Σωματείο μας χαιρετίζει τους συναδέλφους διανομείς οι οποίοι με τη σημερινή τους μεγαλειώδη κινητοποίηση απάντησαν δυναμικά στον εκβιασμό της εργοδοσίας της «e-food», με τον οποίο επιδιώκει να μετατρέψει διανομείς από μισθωτούς σε «συνεργάτες» εφαρμόζοντας το νόμο έκτρωμα της ΝΔ , ο οποίος μαζί με τους υπόλοιπους αντεργατικούς νόμους των προηγούμενων κυβερνήσεων ΚΙΝΑΛ-ΣΥΡΙΖΑ, τσακίζουν κάθε εργατικό δικαίωμα.  Στηρίζουμε  την απόφαση τους για 24ωρη απεργία την Παρασκευή 24 Σεπτέμβρη, όπως αποφάσισαν οι ίδιοι οι εργαζόμενοι σε γενική συνέλευση έξω από τα γραφεία της «e-food» στο Νέο Ηράκλειο, κλιμακώνοντας την αγωνιστική απάντησή τους στον εκβιασμό της εργοδοσίας.

Γιατί ο αγώνας αυτός είναι αγώνας για όλους τους εργαζόμενους και μας αφορά όλους. Και στο κλάδο μας έχουμε πείρα τι θα πει εντατικοποίηση, ελαστικές σχέσεις εργασίας, να μας αποκαλούν «συνεργάτες» για να μας πείσουν ότι έχουμε κοινά συμφέροντα με τους τραπεζίτες. Γνωρίζουμε πλέον ότι δε μπορούν να είναι κερδισμένοι και οι εργαζόμενοι και οι εργοδότες. Ο αγώνας των εργαζομένων θα στείλει το νομοθετικό έκτρωμα στα σκουπίδια και θα ακυρώσει στην πράξη το αντεργατικό οπλοστάσιο που από κοινού ψήφισαν οι κυβερνήσεις ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ. Η νίκη αυτού του αγώνα θα είναι νίκη για όλους μας, για να μην μετατραπούν οι εργαζόμενοι της χώρας μας σε εργαζόμενους χωρίς δικαιώματα, μισθό και ασφάλιση.

Οργανωμένοι και συσπειρωμένοι στα σωματεία μας μπορούμε να βάλουμε φρένο στα αντεργατικά σχέδιά τους!

 

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...