Εργατικό Κέντρο Σάμου : Άρνηση του Υπουργού Βρούτση να μιλήσει με το Εργατικό Κέντρο για τους σεισμοπαθείς

Δημοσιεύτηκε στις

Παρά τις επανειλημμένες προσπάθειες του Εργατικού Κέντρου να επικοινωνήσει με τον υπουργό Εργασίας, ακόμα και σήμερα, αυτός κρύβεται και δηλώνει ότι είναι πολύ απασχολημένος πότε με το ένα και πότε με το άλλο.

          Στους βιομήχανους, όμως, πάντα βρίσκει χρόνο και στέκεται «απίκο» σε ότι του ζητήσουνε, είτε με ραβασάκια είτε προφορικά και κάνει νομοσχέδια τις απαιτήσεις τους.

          Καταδικάζουμε τη στάση του και 25 μέρες μετά το φονικό σεισμό που έπληξε το νησί μας απαιτούμε να πάρει άμεσα τις όποιες αποφάσεις χρειάζονται για ν’ ανοίξει η πλατφόρμα αναστολών των εργαζομένων με ισχύ από 1/11/2020 και να δοθούν άμεσα αποζημιώσεις στο 100%.

          ΟΛΟΙ και ΟΛΕΣ στην 24ωρη ΑΠΕΡΓΙΑ της 26 Νοέμβρη

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...