Εργατικό Κέντρο Πειραιά : Νέα Απεργία 16 Ιούνη

Δημοσιεύτηκε στις

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ε.Κ.Π. σε έκτακτη συνεδρίαση του στις 11/6/2021 αποφάσισε την πραγματοποίηση 24ωρης απεργίας για την Τετάρτη 16/6/2021. Συγκέντρωση στις 10.00π.μ. στην πλατεία Καραϊσκάκη στον Πειραιά και συγκέντρωση στις 5.00μ.μ. στο Σύνταγμα.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:

ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΕΚΤΡΩΜΑ ΑΜΕΣΑ

 ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ :

  1. Την κατάργηση των νόμων διευθέτησης του χρόνου εργασίας
  2. Την κατάργηση του νόμου του ΣΥΡΙΖΑ για τη διευθέτηση του χρόνου εργασίας των νοσοκομειακών γιατρών
  3. Την κατάργηση των νόμων που περιορίζουν το δικαίωμα της απεργίας και των διαδηλώσεων
  4. Την κατάργηση του «μίνι Εργασιακού» του Χατζηδάκη που πέρασε εν μέσω πανδημίας με το χαρακτήρα του προσωρινού, αλλά με στόχο να μείνει μόνιμα.

Καλούμε τα σωματεία μέλη μας να πάρουν όλα τα αναγκαία μέτρα για την επιτυχία της απεργίας και των συγκεντρώσεων.

 

Περισσότερα

Αγωνιστικό Μέτωπο στην ΟΤΟΕ: Για την έρευνα της ΟΤΟΕ και τα ανησυχητικά της ευρήματα

Αυξημένος φόρτος εργασίας και πιεστικές προθεσμίες, ανεπάρκεια μισθών, επαγγελματική εξουθένωση, προβληματικό εργασιακό περιβάλλον, προβληματικές...

Σωματείο Εργαζομένων Εργαστηρίου Ειδικής Αγωγής «ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ»: 26 Ιουνίου παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπ. Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας

Παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας την Παρασκευή 26 Ιουνίου στις 10 το...