Εργατικό Κέντρο Ιωαννίνων : Ξεκίνησαν οι εργασίες της σύσκεψης

Δημοσιεύτηκε στις

Ξεκινήσαν οι εργασίες της πλατείας σύσκεψης που πραγματοποιείται σήμερα στα Γιάννενα στην έδρα του εργατικού κέντρου Ιωαννίνων με τη συμμετοχή πέντε εργατικών κέντρων και 60 πρωτοβάθμιων Σωματείων του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα. Η συμμετοχή των συνδικαλιστικών οργανώσεων είναι μεγαλύτερη από κάθε ανάλογη πρωτοβουλία του παρελθόντος των τελευταίων δεκαετιών στην περιοχή στοιχείο του αυξημένου ενδιαφέροντος για την οργάνωση και συντονισμό των εργατικών διεκδικήσεων, απόκρουσης της αντεργατικής επίθεσης, κατάργηση στην πράξη του αντεργατικού νόμου Χατζιδάκη και πάλης για τις σύγχρονες ανάγκες της λαϊκής οικογένειας. Οι εργασίες που είναι σε εξέλιξη άνοιξαν με εισήγηση  του πρόεδρου του εργατικού κέντρου Ιωαννίνων Νίκου Έξαρχου.

Κάντε κλικ για περισσότερες φωτογραφίες

Περισσότερα

Αγωνιστικό Μέτωπο στην ΟΤΟΕ: Για την έρευνα της ΟΤΟΕ και τα ανησυχητικά της ευρήματα

Αυξημένος φόρτος εργασίας και πιεστικές προθεσμίες, ανεπάρκεια μισθών, επαγγελματική εξουθένωση, προβληματικό εργασιακό περιβάλλον, προβληματικές...

Σωματείο Εργαζομένων Εργαστηρίου Ειδικής Αγωγής «ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ»: 26 Ιουνίου παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπ. Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας

Παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας την Παρασκευή 26 Ιουνίου στις 10 το...