ΕΛΜΕ Πειραιά:Κανείς – καμία μέντορας, ενδοσχολικός συντονιστής, υπεύθυνος εκπαιδευτικού ομίλου!

Δημοσιεύτηκε στις

Μέντορες, ενδοσχολικοί συντονιστές, εκπαιδευτικοί όμιλοι, ηλεκτρονικοί φάκελοι:

Copypaste χρεοκοπημένων μοντέλων με νέο περιτύλιγμα

Κανείς – καμία μέντορας, ενδοσχολικός συντονιστής, υπεύθυνος εκπαιδευτικού ομίλου!

Προκήρυξη Απεργίας-Αποχής ενάντια στις σχετικές Υπουργικές Αποφάσεις (υπ’ αριθμόν 102919/ΓΔ4, 102939/ΓΔ4 και Φ12/102913/ΓΔ4, όπως δημοσιεύθηκαν στο ΦΕΚ αριθμός φύλλου 4509/Τεύχος Β/25 Αυγούστου 2022)

Δημοσιεύτηκε σε ΦΕΚ (4509/Β/25-8-2022) η απόφαση του ΥΠΑΙΘ που προβλέπει τη συγκρότηση εκπαιδευτικών ομίλων στις σχολικές μονάδες και τον ορισμό ενδοσχολικών συντονιστών και μεντόρων, με την τετριμμένη φράση που χρησιμοποιεί εδώ και 3 χρόνια, αυτή της ενδυνάμωσης του εκπαιδευτικού έργου.

Μετά λοιπόν την «ενδυνάμωση» με την αύξηση των μαθητών στις τάξεις, τα σχολικά κτήρια να είναι από ασυντήρητα έως ακατάλληλα, τους εκπαιδευτικούς εξουθενωμένους να προσπαθούν να ανταποκριθούν στον αυξανόμενο γραφειοκρατικό φόρτο (με αντίκτυπο στον παιδαγωγικό τους ρόλο), έρχεται φέτος ξανά το ΥΠΑΙΘ να «ενδυναμώσει» ακόμα περισσότερο το έργο μας!

Με «συνταγές» που δοκιμάστηκαν σε πλήθος άλλων χωρών στο παρελθόν και οδηγούν στην κατηγοριοποίηση των σχολείων, όπως έχει αποδειχτεί εκεί που εφαρμόζονται (π.χ. Αγγλία), ακόμα και ως νομοθετήματα που έμειναν στο συρτάρι (νόμος Διαμαντοπούλου του ΠΑΣΟΚ), το ΥΠΑΙΘ επιχειρεί να παρέμβει ακόμα περισσότερο στη λειτουργία και το περιεχόμενο του σχολείου, όχι όμως από τη σκοπιά των συμφερόντων των μαθητών και των εκπαιδευτικών.

Επιπλέον, και τρεις αυτοί θεσμοί εντάσσονται στη διαδικασία της αξιολόγησης τόσο του σχολείου, όσο και του κάθε εκπαιδευτικού χωριστά, στηρίζονται στην απλήρωτη επιπλέον εργασία, καταστρατηγούν το διδακτικό και εργασιακό ωράριο των εκπαιδευτικών. Επιδιώκουν την πολυδιάσπαση του συλλόγου διδασκόντων σε φατρίες και κυνηγούς μορίων, με υποσχέσεις για πιθανή «εξέλιξη» σε στελέχη της εκπαίδευσης ή μια καλή βάση στην ατομική αξιολόγηση.

Με βάση τα παραπάνω, αλλά και την σχετική ανακοίνωση του Δ.Σ. της ΕΛΜΕ (105/13-09-2022), το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Πειραιά, συνεχίζοντας τον πολύμορφο αγώνα ενάντια στην αντιεκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης, αποφάσισε στην συνεδρίασή του στις 20/9/2022, την προκήρυξη Απεργίας-Αποχής, ενάντια στις σχετικές Υπουργικές Αποφάσεις (υπ’ αριθμόν 102919/ΓΔ4, 102939/ΓΔ4 και Φ12/102913/ΓΔ4, όπως δημοσιεύθηκαν στο ΦΕΚ αριθμός φύλλου 4509/Τεύχος Β/25 Αυγούστου 2022).

Για τον σκοπό αυτό, θα συντάξει σχετική εξώδικη διαμαρτυρία προς τη ΔΙΔΕ Πειραιά, 4 ημέρες μετά την επίδοση της οποίας (θα υπάρξει νέα ενημέρωση για την ημερομηνία επίδοσης), θα μπορεί ο συνάδελφος/η συναδέλφισσα να δηλώσουν συμμετοχή.

Αναλυτικές Οδηγίες:

ΒΗΜΑ 1:Παραμένουμε στις Συνεδριάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων και καλούμε τους συναδέλφους/τις συναδέλφισσες να ΜΗΝ δηλώσουν συμμετοχή για το θεσμό του Μέντορα/Συντονιστή. Διακινούμε την ανακοίνωση της ΕΛΜΕ (105/13-09-2022), κάνουμε συζήτηση με βάση αυτή.

Σημειώνουμε: Μέντορες/Συντονιστές δεν ορίζει ο Σύλλογος Διδασκόντων. Κατά συνέπεια, αν ορίσει ο Διευθυντής, δεν μπορεί να καταγραφεί σε Πρακτικό τίποτα, πέραν του γεγονότος ότι πραγματοποιήθηκε συζήτηση. Επίσης, η συμμετοχή στην Απεργία – Αποχή θα γίνει ΜΟΝΟ μέσω τους εντύπου – δήλωσης που θα αποστείλει η ΕΛΜΕ. Οι συναδέλφισσες και οι συνάδελφοι να μην υπογράψουν ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΕΓΓΡΑΦΟ που μπορεί να απαιτήσει η διεύθυνση σε σχέση με το ζήτημα.

ΒΗΜΑ 2: Σε περίπτωση ορισμού, χωρίς τη θέλησή μας από το Διευθυντή/Διευθύντρια της Σχολικής Μονάδας, δηλώνουμε συμμετοχή στην Απεργία-Αποχή (θα σταλεί έντυπο-δήλωση, το οποίο καταθέτουμε στο σχολείο 4 μέρες μετά την επίδοση της εξώδικης διαμαρτυρίας στη ΔΙΔΕ Πειραιά-θα υπάρξει νέα ενημέρωση).

ΒΗΜΑ 3: Συμμετοχή στην Απεργία-Αποχή μπορούν να δηλώσουν και οι συνάδελφοι/συναδέλφισσες που δεν έχουν οριστεί Μέντορες/Συντονιστές, αλλά υποχρεώνονται να εκτελέσουν σχετικές εργασίες από τον Μέντορα/Συντονιστή που έχει οριστεί στο σχολείο τους. Επίσης, είναι προφανές ότι συμμετοχή στην Απεργία-Αποχή μπορούν να δηλώσουν και οι συνάδελφοι/συναδέλφισσες Διευθυντές/ Διευθύντριες.

Υ.Γ. Τις ώρες που γραφόταν η ανακοίνωση αυτή, το Υπουργείο Παιδείας, αδυνατώντας να αντιπαρατεθεί στην εκπαιδευτική και παιδαγωγική ουσία της κριτικής σε σχέση με τους δήθεν καινοτόμους θεσμούς των μεντόρων και των ενδοσχολικών συντονιστών, ακολουθεί, για μια ακόμα φορά, τον δρόμο των δικαστικών προσφυγών και διώξεων. Αυτή τη φορά, ενάντια στην απόφαση του Δ.Σ. της ΔΟΕ να κηρύξει Απεργία-Αποχή.

Μετά τις χθεσινές προσφυγές της κυβέρνησης ενάντιων των απεργιακών αγώνων στα Μέσα σταθερής τροχιάς, στο εργαζόμενους του ΕΟΔΥ και του ξενοδοχείου «Τιτάνια» έρχεται η σειρά του δικού μας κλάδου.

Όση λάσπη και αν ρίχνει το Υπουργείο Παιδείας, όσα ψέματα και αν χρησιμοποιεί για να συκοφαντήσει τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς που δίνουν καθημερινή μάχη για τη μόρφωση των μαθητών, που κρατάνε όρθια τα σχολεία χωρίς καμία στήριξη Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΔΕ ΛΕΡΩΝΟΝΤΑΙ. Μέσα στα σχολεία μας, μέσα στις τάξεις, οι γονείς και οι μαθητές μας γνωρίζουν τι ακριβώς συμβαίνει, κρίνουν με βάση την πείρα τους.

Στον αυταρχισμό του ΥΠΑΙΘ και της κυβέρνησης απαντάμε άμεσα! Προχωράμε σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας στα δικαστήρια της Ευελπίδων τη Δευτέρα 26/9 στις 12:30, ημέρα και ώρα που εκδικάζεται η νέα προσφυγή του ΥΠΑΙΘ. Για τον σκοπό αυτό, κηρύσσουμε την ίδια ημέρα στάση εργασίας 11:30-14:00.

ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ – ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΤΙΣ 9 ΝΟΕΜΒΡΗ

Περισσότερα

Ομοσπονδία Ενώσεων Νοσοκομειακών Γιατρών Ελλάδας: Συνεχίζουμε με κάθε τρόπο τον αγώνα ενάντια στα απογευματινά επί πληρωμή χειρουργεία

Συνεχίζουμε με κάθε τρόπο τον αγώνα ενάντια στην κυβερνητική αθλιότητα των «απογευματινών» επί πληρωμή...

Σωματείο Εργαζομένων ΛΑΡΚΟ: Το μέτωπο υπεράσπισης επαναλειτουργίας της ΛΑΡΚΟ ενώθηκε με το πανελλαδικό οργανωμένο κίνημα

Το μέτωπο υπεράσπισης επαναλειτουργίας της ΛΑΡΚΟ ενώθηκε με το πανελλαδικό οργανωμένο κίνημα που διεκδικεί ...

Εργατικό Κέντρο Εύβοιας: Συνεχίζουμε Κλιμακώνουμε με απεργία τη Μ. Τετάρτη 1η Μάη

ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ – ΚΛΙΜΑΚΩΝΟΥΜΕ Με Απεργία τη Μ. Τετάρτη 1η ΜΑΗ και συγκέντρωση στις 10:30πμ στο...