Ένωση Ιατρών Νοσοκομείων Αθηνών – Πειραιώς : Συμμετέχουμε στο συλλαλητήριο 26 Φλεβάρη

Δημοσιεύτηκε στις

ΕΙΝΑΠ συμμετέχει στη συγκέντρωση σωματείων και ομοσπονδιών το Σάββατο 26/02/22 στις 12:00 στο Σύνταγμα.
Στις 26/02/22 συμπληρώνονται δυο χρόνια από το πρώτο κρούσμα
Covid19 στη χώρα μας. Δύο χρόνια τώρα δεν έχει ικανοποιηθεί κανένα αίτημα των υγειονομικών από την κυβέρνηση. Συνεχίζουμε να δουλεύουμε με σοβαρές ελλείψεις σε προσωπικό, υποδομές και εξοπλισμό.
Διεκδικούμε:

Άμεση εφαρμογή της απόφασης του ΣτΕ για επαναφορά των μισθών μας, των συντάξεων και του εφάπαξ στα επίπεδα πριν από τις περικοπές του 2012. Επαναφορά του 13ου 14ου μισθού.

Μαζικές προσλήψεις μόνιμου προσωπικού. Μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων χωρίς όρους και προϋποθέσεις. Καμία απόλυση υγειονομικού, να επιστρέψουν στη δουλειά οι συνάδελφοι μας που βρίσκονται σε αναστολή εργασίας με όλα τα ατομικά και συλλογικά μέτρα προστασίας.

Γενναία αύξηση της χρηματοδότησης από τον κρατικό προϋπολογισμό για το δημόσιο σύστημα υγείας. Επαναλειτουργία των νοσοκομείων που έχουν κλείσει όλα τα προηγούμενα χρόνια.

Επίδομα ανθυγιεινής εργασίας. Άμεση ένταξη στα ΒΑΕ.

Περισσότερα

Σύλλογος Εργαζομένων Νοσοκομείου Μεταξά: Άμεση απάντηση με πανδημοσιοϋπαλληλική απεργιακή κινητοποίηση στις 14 Ιούλη

Οι κυβερνητικές θέσεις για την αναθεώρηση του Συντάγματος είναι αιτία ξεσηκωμού! Άμεση απάντηση με πανδημοσιοϋπαλληλική...

ΠΕΜΕΝ – ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ: Οι συνθήκες στο λιμάνι της Ραφήνας θέτουν σε κίνδυνο ναυτεργάτες και επιβάτες στα πλοία της γραμμής

Στο πλαίσιο των περιοδειών που πραγματοποιούν τα σωματεία μας ΠΕΜΕΝ και ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ στα πλοία...

Σωματείο Εργαζομένων ΔΕΛΤΑ Τρόφιμα Αττικής: Όλοι στη γενική συνέλευση 29 Ιούνη

ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ 29/06/26 Συναδέλφισσες-Συνάδελφοι Το ΔΣ του Σωματείου χαιρετίζει την...