Σωματείο Εργαζομένων στο Δήμο Ηλιούπολης : Δεν κάνουμε πίσω από τα δικαιώματα μας!!!

Δημοσιεύτηκε στις

Δεν κάνουμε πίσω από τα δικαιώματα μας!!!

Συναδέλφισσες – συνάδελφοι

Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ στο δήμο Ηλιούπολης καταδικάζει την επίθεση της αστυνομίας στη συγκέντρωση που πραγματοποιούσαμε, έξω από το Γενικό λογιστήριο, διεκδικώντας να μην μειωθεί ή περικοπή από καμιά ειδικότητα το ανθυγιεινό επίδομα.

Η αστυνομία χρησιμοποίησε κοκτέιλ χημικών (στα πρόσωπα μας) για να διαλύσει τη συγκέντρωση, με αποτέλεσμα ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων ΔΗΜΟΥ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ και μέλος της Διοίκησης του ΣΥΝΔΙΚΑΤΟΥ ΟΤΑ ΑΤΤΙΚΗΣ, να νοσηλεύεται μετά από πρήξιμο στο πρόσωπο, που του προκάλεσαν τα χημικά. Του συμπαραστεκόμαστε και του ευχόμαστε ταχεία ανάρρωση.

Είναι μακριά νυχτωμένη η κυβέρνηση εάν νομίζει ότι θα μας φοβίσει!!!

Τους δηλώνουμε ότι εμείς που βρισκόμαστε καθημερινά μέσα στα χημικά, τις χλωρίνες και τα σκουπίδια, εμείς που στους χώρους δουλειάς μας, η ηπατίτιδα και οι νεοπλασίες χτυπούν κόκκινο……… Δεν κάνουμε πίσω από τα δικαιώματα μας!!!

Κάτω τα ξερά σας από τα Βαρέα και Ανθυγιεινά! Κάτω τα ξερά σας από το εισόδημα μας!

Συνάδελφοι στην ΟΛΟΜΕΤΩΠΗ επίθεση της κυβέρνησης απαντάμε με τη δική μας ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ. Κλιμακώνουμε τον αγώνα μας ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ στο ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ στις 26 του Φλεβάρη στις 12 το μεσημέρι στο Σύνταγμα.

Περισσότερα

Αγωνιστικό Μέτωπο στην ΟΤΟΕ: Για την έρευνα της ΟΤΟΕ και τα ανησυχητικά της ευρήματα

Αυξημένος φόρτος εργασίας και πιεστικές προθεσμίες, ανεπάρκεια μισθών, επαγγελματική εξουθένωση, προβληματικό εργασιακό περιβάλλον, προβληματικές...

Σωματείο Εργαζομένων Εργαστηρίου Ειδικής Αγωγής «ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ»: 26 Ιουνίου παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπ. Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας

Παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας την Παρασκευή 26 Ιουνίου στις 10 το...