Σύλλογος Εκπαιδευτικών «Γ. ΣΕΦΕΡΗΣ»: Απρόκλητη επίθεση των ΜΑΤ στους εργαζόμενους των ΟΤΑ

Δημοσιεύτηκε στις

Το Δ.Σ. του Συλλόγου Εκπαιδευτικών «Γ. ΣΕΦΕΡΗΣ» καταγγέλλει την απρόκλητη επίθεση των ΜΑΤ στους εργαζόμενους των ΟΤΑ και τις σχολικές καθαρίστριες που διεκδικούσαν Παρασκευή 18/2 στην κινητοποίησή τους να μην καταργηθεί το επίδομα ανθυγιεινής εργασίας και τα ΒΑΕ.

Οι συνάδελφοι μας σε μια σειρά κλάδους, που για χρόνια ολόκληρα δουλεύουν κάτω από αντίξοες και επικίνδυνες συνθήκες για την υγεία τους, οι σχολικές καθαρίστριες που έχουν κάψει τα χέρια τους και τα πνευμόνια τους από τις χλωρίνες καθαρίζοντας τις σχολικές αίθουσες ήρθαν αντιμέτωποι με ΜΑΤ, χημικά και κρότου λάμψης. Ντράπηκε και η ντροπή για τη στάση της κυβέρνησης που αντί να ικανοποιήσει τα δίκαια αιτήματά τους και να μην προχωρήσει στην περικοπή του ανθυγιεινού επιδόματος χρησιμοποιεί τη βία και την καταστολή για να κάμψει τους αγώνες τους. Αποδεικνύεται για μια ακόμα φορά ότι η αντιλαϊκή πολιτική πάει χέρι-χέρι με την καταστολή και τον αυταρχισμό.

Όλοι οι εκπαιδευτικοί  στεκόμαστε στο πλευρό τους. Παλεύουμε μαζί τους ενάντια στα κυβερνητικά σχέδια, για δουλειά με δικαιώματα, για αξιοπρεπείς μισθούς, για πλήρη ασφαλιστικά δικαιώματα, για μόνιμη και σταθερή εργασία.

Όλοι στον αγώνα! Διεκδικούμε αγωνιστικά την εργασία και τη ζωή που δικαιούμαστε!

26/2 συμμετέχουμε στο μεγάλο συλλαλητήριο των συνδικάτων στις 12:00 στο Σύνταγμα!

Περισσότερα

Αγωνιστικό Μέτωπο στην ΟΤΟΕ: Για την έρευνα της ΟΤΟΕ και τα ανησυχητικά της ευρήματα

Αυξημένος φόρτος εργασίας και πιεστικές προθεσμίες, ανεπάρκεια μισθών, επαγγελματική εξουθένωση, προβληματικό εργασιακό περιβάλλον, προβληματικές...

Σωματείο Εργαζομένων Εργαστηρίου Ειδικής Αγωγής «ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ»: 26 Ιουνίου παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπ. Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας

Παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας την Παρασκευή 26 Ιουνίου στις 10 το...