Συνδικάτο ΟΤΑ Αττικής : Η τρομοκρατία και η καταστολή δεν θα περάσουν !

Δημοσιεύτηκε στις

Το ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ ΟΤΑ ΑΤΤΙΚΗΣ καταγγέλλει την απρόκλητη και εκτεταμένη επίθεση της αστυνομίας με χημικά και χειροβομβίδες κρότου λάμψης στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας των εργαζομένων και των σωματείων  στους δήμους και το υπόλοιπο δημόσιο,  που πραγματοποιήθηκε σήμερα Παρασκευή 18 Φλεβάρη, έξω από το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους στο κέντρο της Αθήνας, διεκδικώντας καμιά περικοπή τους επιδόματος ανθυγιεινής εργασίας.

Σήμερα οι εργαζόμενοι στους δήμους και τη περιφέρεια, οι καθαρίστριες σε υπηρεσίες και σχολεία, έδωσαν πρώτη μαχητική απάντηση στους σχεδιασμούς της κυβέρνησης. Απέδειξαν ότι τα χημικά της αστυνομίας είναι πολύ λίγα σε σχέση με τις χλωρίνες και τα άλλα χημικά που εισπνέουν καθημερινά στην εργασία τους.

Προειδοποιούμε τη κυβέρνηση και τους δημάρχους ότι τέτοιες επιθέσεις δεν μας τρομοκρατούν και δεν μας φοβίζουν, αντιθέτως μας πεισμώνουν ακόμα περισσότερο.

Καλούμε όλους τους συναδέλφους τώρα να χτυπήσει γενικός ξεσηκωμός. Συνεχίζουμε τον αγώνα μας διεκδικώντας ζωή με αξιοπρέπεια και όχι στη μιζέρια.

Όλοι στο μαζικό συλλαλητήριο των συνδικάτων και των φορέων στις 26 Φλεβάρη στις 12 το μεσημέρι στο Σύνταγμα

 

 

Περισσότερα

Αγωνιστικό Μέτωπο στην ΟΤΟΕ: Για την έρευνα της ΟΤΟΕ και τα ανησυχητικά της ευρήματα

Αυξημένος φόρτος εργασίας και πιεστικές προθεσμίες, ανεπάρκεια μισθών, επαγγελματική εξουθένωση, προβληματικό εργασιακό περιβάλλον, προβληματικές...

Σωματείο Εργαζομένων Εργαστηρίου Ειδικής Αγωγής «ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ»: 26 Ιουνίου παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπ. Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας

Παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας την Παρασκευή 26 Ιουνίου στις 10 το...