Εργατικό Κέντρο Β.Σ. Δωδεκανήσου : Στηρίζουμε τον αγώνα των εργαζόμενων της COSCO

Δημοσιεύτηκε στις

Το Εργατικό Κέντρο Β.Σ.Δ. δηλώνει την αλληλεγγύη του στους απεργούς της COSCO, οι οποίοι συνεχίζουν αποφασιστικά τον αγώνα τους διεκδικώντας τα δίκαια αιτήματα τους που είναι η υπογραφή ΣΣΕ που θα καλύπτει όλους τους εργαζόμενους, εφαρμογή του νόμου για τα ΒΑΕ, επαναπρόσληψη όλων των συμβασιούχων που δεν ανανεώθηκαν οι συμβάσεις τους, μόνιμη και σταθερή δουλειά για όλους.

Καταγγέλλουμε τις δυνάμεις καταστολής, ΜΑΤ, Λιμενικό που στάλθηκαν από την κυβέρνηση για να καταστείλουν την απεργία τους για να διασφαλιστούν τα κέρδη της COSCO.

Παρά το όργιο τρομοκρατίας και καταστολής η απεργία συνεχίζεται.

Ο αγώνας τους είναι αγώνας όλων των εργαζομένων. Αποτελεί φάρο ελπίδας και ανάτασης για ζωή και δουλειά με δικαιώματα.

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...