Σωματείο Τουριστικών Επαγγελμάτων Ν. Έβρου: Ψήφισμα αλληλεγγύης στους εργαζόμενους της ΛΑΡΚΟ

Δημοσιεύτηκε στις

Το σωματείο μας ενώνει τη φωνή και τη δύναμη του με το σύνολο των σωματείων, των φορέων και των ανθρώπων του μόχθου που στέκονται στο πλευρό των εργαζομένων της ΛΑΡΚΟ σε αυτό τον δίκαιο αγώνα.

Για άλλη μια φορά γινόμαστε στο ίδιο έργο θεατές. Η κυβέρνηση με μεγάλη ευκολία αποφάσισε να απολύσει πάνω από 1000 εργαζόμενους και να ξεσπιτώσει τις οικογένειές τους. Όλα θυσιάζονται στον βωμό του κέρδους.

Τα μέλη του σωματείου μας, οι εργαζόμενοι στις ταχυμεταφορές και ειδικά οι εργαζόμενοι της efood, το προηγούμενο διάστημα δέχθηκαν την αλληλεγγύη εργαζομένων πανελλαδικά. Το μαζικό αυτό κύμα και η πίεση που ασκήθηκε έφερε και την δικαίωση των αιτημάτων μας. Κατά τον ίδιο τρόπο, με όλη μας τη δύναμη, εκφράζουμε την συμπαράστασή μας, την αλληλεγγύη και την συμπόρευση σε αυτόν τον αγώνα που είναι και δικός μας.

Εμείς που στην πλειοψηφία μας δουλεύουμε σεζόν, έχοντας την ανασφάλεια αν θα βρούμε δουλειά το επόμενο καλοκαίρι, εμείς που συχνά γινόμαστε μάρτυρες εργατικών ατυχημάτων ακόμη και θανατηφόρων πάνω στην πίεση και εντατικοποίηση της δουλειάς, συντασσόμαστε με τα δίκαια αιτήματα σας για σταθερή δουλειά με δικαιώματα σε ασφαλές περιβάλλον.

Περισσότερα

Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων Ν. Αχαΐας: Για το εργατικό ατύχημα στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στην Πάτρα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, το Συνδικάτο Εργαζομένων Ποτών-Τροφίμων ν, Αχαΐας, καταγγέλλει το σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε...
00:04:14

Παρέμβαση του Γιάννη Τασιούλα στην ΕΡΤnews για την Aπεργία στις 24 Ιούνη(BINTEO)

Στην αυριανή πανελλαδική απεργία των οικοδόμων αναφέρθηκε ο Γιάννης Τασιούλας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οικοδόμων,...