Ναυτεργατικά Σωματεία – Καταγγελία για τα προβλήματα που δημιουργούνται από τα ανεκτέλεστα δρομολόγια στις πορθμειακές γραμμές Καβάλας – Θάσου

Δημοσιεύτηκε στις

Καταγγελία λάβαμε (την οποία επισυνάπτουμε) από το σωματείο «Ενιαίο Συνδικάτο Ναυτεργατών Ν.Καβάλας», για τα οξυμμένα προβλήματα που δημιουργούνται από τα ανεκτέλεστα δρομολόγια στις πορθμειακές γραμμές Καβάλας – Θάσου.

Συγκεκριμένα στην καταγγελία γίνεται αναφορά ότι δεν εφαρμόζεται ούτε η απόφαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (Σ.Α.Σ), στον καθορισμό των δρομολογίων στις ανωτέρω πορθμειακές γραμμές, με αποτέλεσμα να υπάρχουν μεγάλα προβλήματα και στην μετακίνηση των κατοίκων.

Απαιτούμε την άμεση παρέμβαση του Υπουργείου και των υπηρεσιών του, για τα οξυμμένα προβλήματα που αναδεικνύονται από την καταγγελία του  σωματείου.

H καταγγελία του σωματείου

Για ακόμη μια φορά για τους κατοίκους της Θάσου με την ελλιπή συγκοινωνία, ειδικά στην Πορθμειακή Γραμμή  Πρίνου Θάσου -Καβάλας και εν συνεχεία στην Γραμμή Λιμένα Θάσου -Κεραμωτής Καβάλας, η απρόσκοπτη και αναγκαία συγκοινωνία από και προς τα Διοικητικά και Ιατρικά κέντρα του  Νομού Καβάλας, μετατρέπεται σε πραγματική <<ΟΔΥΣΣΕΙΑ>>, λόγω των ανεκτέλεστων δρομολογίων από τις Τρείς Εταιρείες ,που δραστηριοποιούνται στο Νησί της Θάσου.

Ποιος έδωσε την έγκριση στις εταιρείες  να διαλέγουν δρομολόγια και να υπάρχουν κατά την διάρκεια της ημέρας 10 ανεκτέλεστα δρομολόγια, παρότι έχουν    εγκριθεί     για  την  δρομολογιακή   περίοδο, ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2021 – ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2022, βάση της αποφάσεως του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών,  για αυτή την περίοδο 22 δρομολόγια ημερησίως και εκτελούνται τα 14 ημερησίως και τις Κυριακές ακόμη λιγότερα. 

Σημειωτέο η απόφαση του (Σ.Α.Σ) ορίζει, ότι όταν υπάρχει ακινησία ενός πλοίου, τα δρομολόγια του πρέπει να εκτελούνται από άλλο πλοίο της εταιρείας.

Και τέλος, η μια από τις τρείς (3) εταιρείες που δραστηριοποιούνται σε αυτές τις Γραμμές,  με τρία (3) πλοία η «ΟΣΙΟΣ ΔΑΥΙΔ» (Ιδιοκτησίας Στέλιου Φιλιάγκου), έχει φτάσει σε σημείο να λειτουργεί μόνο με ένα (1) πλοίο και λόγω του  ότι το πλήρωμα  του συμπληρώνει το μέγιστο επιτρεπτό, ωράριο εργασίας και ανάπαυσης, δεν εκτελεί καθόλου δρομολόγια  στην γραμμή Πρίνου – Καβάλας όπως υποχρεούται και στην γραμμή Λιμένα – Κεραμωτή αφήνει ανεκτέλεστα τα τελευταία δρομολόγια της  γραμμής όταν είναι η σειρά του και με  αποτέλεσμα να μένει πολύς κόσμος στην Κεραμωτή ή στην Θάσο όταν τα δρομολόγια αυτά δεν εκτελούνται, χωρίς ενημέρωση του κοινού.

Ερωτώνται οι αρμόδιες Λιμενικές αρχές και το υπουργείο τι προτίθενται να κάνουν ώστε να λυθεί αυτό το πρόβλημα .  

Περισσότερα

Συνδικάτο Μετάλλου Αττικής: 22 Μάη συνέντευξη τύπου έξω από το Κέντρο Υγείας

Σε συνέχεια της σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 19/1/2024 στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δήμου...

Σωματείο Εργαζομένων DEMO: Για τη δολοφονία συναδέλφισσας

 Το Δ.Σ του Σωματείου Εργαζομένων DEMO εκφράζει τη βαθιά θλίψη του και τα ειλικρινή...

Πανελλήνια Ένωση Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού: Υπόμνημα των εργαζομένων της πλωτής γέφυρας Λ

Σε σχετικό υπόμνημα που λάβαμε από τους υπογράφοντες υπάλληλους της Περιφερείας Ιονίων Νήσων και...