Εργατικό Κέντρο Σάμου : Πρόσκληση σε σύσκεψη 21 Ιούλη για τις εξελίξεις στο Ασφαλιστικό

Δημοσιεύτηκε στις

Πρόσκληση σε Σύσκεψη για την Κοινωνική Ασφάλιση

Τετάρτη 21 Ιουλίου 2021 και ώρα 19.00, στο ΕΚ Σάμου

Σαν έτοιμοι από καιρό κυβέρνηση και εργοδοσία, αφού ψήφισαν το νομοσχέδιο για τα Εργασιακά ξεκινάνε νέο γύρο επίθεσης στην Κοινωνική Ασφάλιση. Έτσι, εν μέσω καλοκαιριού και πανδημίας ετοιμάζουν για ψήφιση το νομοσχέδιο που ανάβει το πράσινο φως στην ιδιωτικοποίηση της επικουρικής Ασφάλισης. Ένα νομοσχέδιο που θα απαλλάσσει κράτος κι εργοδοσία από την υποχρέωσή τους στην Κοινωνική Ασφάλιση και θα ορίζει πώς θα τζογάρονται τα λεφτά μας για να κερδίζουν οι επενδυτές – ασφαλιστικές εταιρείες. Τρανταχτά παραδείγματα της ΑΣΠΙΣ και της Allianz (Αμερική) που εκατομμύρια ασφαλισμένοι επλήγησαν χάνοντας μέχρι και το δικαίωμα ασφαλισιμότητας και τους κόπους μιας ζωής αντίστοιχα.

 Η Διοίκηση του Εργατικού Κέντρου Σάμου, καλεί τους αντιπροσώπους του Εργατικού Κέντρου, τα Δ.Σ. των σωματείων εργαζομένων και συνταξιούχων του Ιδιωτικού και Δημοσίου τομέα του νησιού, σε Σύσκεψη την Τετάρτη 21 Ιούλη στις 7 μ.μ. στο Εργατικό Κέντρο, στο Βαθύ, έχοντας την πείρα των απεργιών και των κινητοποιήσεων του τελευταίου διαστήματος, να συζητήσουμε και να οργανώσουμε τον αγώνα ενάντια στην αντιασφαλιστική λαίλαπα που μας ετοιμάζουν, για να διεκδικήσουμε τα δικαιώματά μας, στη δουλειά, στη ζωή, στην υγεία και την ασφάλιση.

Δε θέλουμε να παραδώσουμε τους κόπους και τον ιδρώτα μας στα κοράκια των ασφαλιστικών εταιρειών.  Για εμάς τους εργαζόμενους, η ασφάλιση είναι δικαίωμα, όρος ζωής και αναπαραγωγής της εργατικής μας δύναμης. Μονόδρομος είναι η πάλη των εργαζομένων και συνταξιούχων.

Να μη γίνουν τζόγος τα ασφαλιστικά μας δικαιώματα!

 

Περισσότερα

Συνδικάτο Οικοδόμων Ηρακλείου: Με μεγάλη συμμετοχή πραγματοποιήθηκε στο Ηράκλειο η Πανοικοδομική Απεργία

Με μεγάλη συμμετοχή πραγματοποιήθηκε στο Ηράκλειο η Πανοικοδομική Απεργία.  Τα μεγάλα εργοτάξια του νομού...

Σωματείο Εργαζομένων ΝΟΚΙΑ: Νέα επιχειρησιακή απεργία 30 Ιούνη

Σε μια μαζική Γενική Συνέλευση στις 17/6, το Σωματείο μας αποφάσισε νέα επιχειρησιακή απεργία...

Σωματείο εργαζομένων Ιδιωτικού Τομέα Πέλλας: Καταγγελία για τον αποκλεισμό του σωματείου από το Πανεργατικό Κέντρο

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η παράσταση διαμαρτυρίας του Σωματείου Εργαζομένων Ιδιωτικού Τομέα Πέλλας (ΣΕΙΤΠΕ) στο...