Σωματείο Μισθωτών Τεχνικών Μακεδονίας : Πραγματοποιήθηκε η γενική συνέλευση του σωματείου

Δημοσιεύτηκε στις

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η ΓΣ του σωματείου μας την Τετάρτη 14/07. Έγινε συζήτηση για τον απολογισμό καθώς και  και σχεδιασμός δράσης του επόμενου διαστήματος. 

  •      ΟΛΟΙ στο συλλαλητήριο Εργατικών Σωματείων την Τρίτη 20/07 στις 20.00μμ στο Αγ. Βενιζέλου διεκδικώντας μέτρα προστασίας της υγείας από τον κορονοΪό
  • Άμεση παρέμβαση του Σωματείου  σε περίπτωση προσπάθειας εφαρμογής του νόμου για το 10ωρο από την εργοδοσία. Καλούμε κάθε μέλος του σωματείου σε αγωνιστική επαγρύπνηση και άμεση ενημέρωση προς το σωματείο.
  • Ενημέρωση του κλάδου για τα συμπεράσματα από τη δράση του σωματείου ενάντια στο εργασιακό και το νέο ασφαλιστικό νομοσχέδιο. Εξορμήσεις σε χώρους δουλειάς
  • Κοινό συντονισμό του αγώνα με τα υπόλοιπα εργατικά σωματεία της πόλης ενάντια στην αντι-ασφαλιστική επίθεση.
  • Συμμετοχή στο συλλαλητήριο Εργατικών Σωματείων την Τρίτη 20/07 στις 20.00μμ στο Αγ. Βενιζέλου διεκδικώντας μέτρα προστασίας της υγείας από τον κορονοιό
  • Νέα ΓΣ του ΣΜΤΜ στις 27/8 Αυγούστου στις 19.30 στο Πάρκο Εποχών (Νέα Παραλία) για ανανέωση του σχεδιασμού του ΣΜΤΜ και οργάνωση του ενόψει της ΔΕΘ. Θα ακολουθήσει γλέντι οικονομικής ενίσχυσης του σωματείου. 

Είναι σημαντικό κάτω από αυτές τις συνθήκες γενικευμένης επίθεσης στα δικαιώματα και στη ζωή των εργαζομένων να δώσουμε το μήνυμα ότι: 

Η ΕΛΠΙΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΕΝΝΗΘΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ!

Γι’ αυτό η αντίδραση πρέπει να είναι άμεση, καθολική και ενιαία!

Να μη χαθεί χρόνος για τη συνέχεια του αγώνα!

 

Περισσότερα

Σωματείο Εργαζομένων ΝΟΚΙΑ: Νέα επιχειρησιακή απεργία 30 Ιούνη

Σε μια μαζική Γενική Συνέλευση στις 17/6, το Σωματείο μας αποφάσισε νέα επιχειρησιακή απεργία...

Σωματείο εργαζομένων Ιδιωτικού Τομέα Πέλλας: Καταγγελία για τον αποκλεισμό του σωματείου από το Πανεργατικό Κέντρο

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η παράσταση διαμαρτυρίας του Σωματείου Εργαζομένων Ιδιωτικού Τομέα Πέλλας (ΣΕΙΤΠΕ) στο...

Εργατικό Κέντρο Πειραιά: Για την απαγόρευση εισόδου συνδικαλιστών στην Παλαιστίνη

Το Εργατικό Κέντρο Πειραιά καταγγέλλει και καταδικάζει την απαγόρευση εισόδου από το κράτος – δολοφόνο του...